مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بوکان:

کمک 4 میلیارد تومانی خیران بوکانی در یک سال گذشته به عرصه سلامت

شناسهٔ خبر: 43F8D670 -
در حوزه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بیمارستان و مرکز بهداشت در یک سال گذتشه یک میلیارد و 331 میلیون 810 هزار تومان تجهیزات و ملزومات اهداء کردند.

به گزارش هاناخبر ، دکتر علی حسین زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ، اظهار داشت: در حوزه تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی برای بیمارستان و مرکز بهداشت در یک سال گذتشه یک میلیارد و 331 میلیون 810 هزار تومان تجهیزات و ملزومات اهداء کردند.

وی بابیان اینکه در این مدت در حوزه تامین دارو 68 قلم دارو به ارزش 53 میلیون تومان کمک شده است، افزود: در بخش خرید بسته های حمایتی برای بیماران خاص خیران 10 میلیون تومان برای خرید بسته های حمایتی کمک کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان بوکان از اهدای سه قطعه زمین توسط خیران در روستای حصار، ترکمانکندی و میدان دواب در یک سال گذشته خبرداد و اضافه کرد: مجموع مبالغ اهدایی زمین توسط خیران بالغ بر 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده است.

وی در خصوص تامین مصالح ساختمانی توسط خیران شهرستان ادامه داد: در حوزه تامین مصالح ساختمانی یک هزار بلوک سیمانی به ارزش 10 میلیون تومان به مرکز بهداشت بوکان اهداء شده است.

دکتر حسین زاده در خصوص تجهیزات وسایل ارتباطات، افزود: خیران 20 دستگاه مودم و 30 عدد سیم کارت اعتباری سازمانی به ارزش 31 میلیون و 500 هزار تومان خریداری کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =