افتتاح مرکز بیوایمپلنت کرمانشاه در هفته دولت

شناسهٔ خبر: 4439AE10 -
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: بزرگترین فرآوری کننده بیوایمپلنت‌های آلوگرافت در ایران در هفته دولت در کرمانشاه به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاناخبر ،

محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در حاشیه بازدید مدیرعامل شرکت نوسازی صنایع ایران (ایدرو) از سایت شرکت دانش بافت البرز در شهرک صنعتی بیستون گفت: این مرکز به عنوان دومین مرکز بیوایمپلنت و بزرگترین فرآوری کننده بیوایمپلنت‌های آلوگرافت در ایران است که علاوه بر تامین نیاز بازار داخل می‌تواند به کشور‌های هدف نیز صادر شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با بیان این مطلب که این مرکز از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، افزود: مرکز بیوایمپلنت جزو واحد‌های شاخص حوزه تولیدات پزشکی غرب کشور است.

او بیان کرد:در این مرکز، بیو امپلنت‌های قلبی و عروقی و استخوانی تحت عنوان بافت نرم و بافت سخت تولید می‌شود که بنا داریم در هفته دولت بافت سخت این مجموعه را با حضور وزیر محترم صنعت معدن تجارت افتتاح و به بهره برداری برسانیم.

دارابی افزود: شرکت دانش بافت البرز با تولید ۱۲۰۰ عدد تاندون استخوانی و ۱۳۵۰ عدد دریچه‌های قلبی و عروقی زمینه اشتغال ۳۰ نفر را فراهم خواهد کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =