سرما و کولاک مدارس 14 شهر آذربایجان غربی را به تعطیلی کشاند

شناسهٔ خبر: 45E7BFAD -
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی مدارس چهارده شهرستان استان آذربایجان غربی در نوبت بعد از ظهر را به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل اعلام کرد.

به گزارش هاناخبر ،

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف و پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارش ها در برخی مناطق استان امروز دوشنبه ۲۸ بهمن ماه، برخی مدارس استان در نوبت بعدازظهر تعطیل است.

بر اساس این اطلاعیه در شهرهای ارومیه، خوی، سردشت، انزل، نازلو، سیلوانا، صومای برادوست، ماکو، اشنویه، سلماس، شوط ، نقده و بوکان تمامی مدارس در هر سه مقطع تحصیلی در نوبت ظهر تعطیل اعلام شد.

در نوبت صبح امروز نیز در «ارومیه» مدارس ابتدایی و دوره اول شهری و روستایی نواحی یک و ۲ و کلیه مدارس سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و انزل با توجه به بارش برف، برودت شدید هوا، کولاک و احتمال لغزنده‌بودن جاده‌ها تعطیل اعلام شدند.

همچنین طبق این اطلاعیه همه مدارس شهری و روستایی اشنویه و پیرانشهر، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شهرستان‌های نقده و مهاباد، مدارس ابتدایی شهرستان چایپاره و مدارس ابتدایی شهری و همه مدارس روستایی شهرستان‌های سلماس و خوی نوبت صبح تعطیل بودند.

مدارس دوره متوسطه شهری شهرستان‌های خوی و سلماس، مدارس متوسطه دوره اول و دوم چایپاره، ابتدایی و پیش‌دبستانی میاندوآب و همچنین مدارس ابتدایی شهری و روستایی سردشت در روز دوشنبه با یک ساعت تاخیر آغاز شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =