مدیر عامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه:

۳۰۰‌ اِلمان نوروزی در شهر ارومیه نصب می‌شود

شناسهٔ خبر: 4722D3F7 -
مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: برای سال جدید، شهرداری ارومیه ۳۰۰ اِلمان نوروزی در سطح شهر نصب می‌کند.

علی شایگان در گفت‌وگو با خبرنگار هاناخبر با اشاره به اینکه برخی از اِلمان‌ها جدید و برخی نیز اِلمان‌های سال قبل است که نوسازی می‌شوند، تصریح کرد: علاوه بر اِلمان نوروزی، ۲۵۰ گلدان چوبی بزرگ طرح اِلمان نیز در سطح شهر در میادین نصب خواهد شد.

شایگان خاطر نشان کرد: با آغاز فصل بهار، سه میلیون بوته  گل از جمله بنفشه، گل میمونی، گل همیشه بهار، تولید شده در سطح شهر کاشته می‌شود.

مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری ارومیه اظهار کرد: برای سال جدید، بیش از ۲۷۰ متر دیوار بد منظر شهری و ۲۰۰ کیلومتر جدول رنگ شده است.

وی با اشاره به اینکه نورپردازی‌های سطح شهر، نورپردازی پارک‌ها و فرش گل‌های پارک‌ها همگی آماده‌سازی شده اند، یادآور شد: همچنین تمامی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی پارک‌ها مرمت و آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی و همشهریان هستند.

شایگان خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته درختکاری و آمدن فصل بهار در شش نقطه شهر ارومیه بیش از ۱۰۰هزار اصله درخت بصورت رایگان در بین شهروندان توزیع می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =