مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان:

جشنواره «شمیم رضوی» در کردستان برگزار می‌شود

شناسهٔ خبر: 49324F71 -
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری جشنواره ادبی «شمیم رضوی» به صورت کشوری در استان کردستان خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره ۲۱ خردادماه در شهر دلبران برگزار می‌شود.

به گزارش هاناخبر ، علی‌اصغر دریایی، در گفت‌‎وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: جشنواره ادبی سراسری «شمیم رضوی» به همت انجمن ادبی دلبران و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان ۲۱ خردادماه در شهر دلبران از توابع شهرستان قروه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اعلام فراخوان این جشنواره در سراسر کشور افزود: علاقمندان تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه جاری فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: جشنواره ادبی «شمیم رضوی» در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش شعر و داستان کوتاه رضوی برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به سه زبان ترکی، کُردی و فارسی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دریایی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های ۰۹۱۸۲۷۲۷۱۹۱ و یا ۰۸۷۳۵۴۴۳۹۳۹ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 8 =