تاکید استاندار ایلام بر تسریع در اجرای طرح ان‌جی‌ال دهلران

شناسهٔ خبر: 51309098 -
استاندار ایلام بر تسریع در در روند اجرای طرح ان جی ال دهلران تاکید کرد.

به گزارش هاناخبر ،

دکتر «حسن بهرام نیا» در بازدید  از طرح ان جی ال دهلران و در دیدار با مدیران و عوامل این شرکت  با اشاره به اینکه که  قبل از انتصاب بعنوان استاندار ایلام مجری طرح پارس شمالی بوده، اظهار کرد: برای بنده باعث افتخار است که امروز در میان تلاشگران عرصه صنعت که شبانه روز در جهت شکوفا شدن اقتصاد کشور اهتمام جدی دارند، حضور پیدا کرده ام.

وی در ادامه ظرفیت های حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان و شهرستان دهلران را حائز اهمیت دانست و گفت: بایست از این ظرفیت ها به نفع توسعه و اشتغال استان به نحو مناسب استفاده کرد و یکی از اولویت‌های مهم دولت سیزدهم در استان نیز بر همین مبنا است.

 بهرام نیا در ادامه گفت: در کنار فرصت های ایجاد شده در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی برای استان بایست مواظب بود آلایندگی حاصل از این کارخانجات باعث برهم زدن اکوسیستم منطقه نشود.

وی در ادامه گفت: در اینجا لازم است شرکت های بزرگ علاوه بر پرداختن به مسئولیت های اجتماعی خود، در بحث به کارگیری نیروی بومی، افتتاح حساب و گردش مالی حساب ها در استان، پرداخت مالیات در استان و ... متعهد باشند.

استاندار ایلام در ادامه تاکید کرد: در این راستا همه پیمانکاران حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ملزم شده اند که در استان گشایش حساب داشته باشند و این موضوع در دیدار با وزیر نفت نیز مطرح شده است.

دکتر بهرام نیا در پایان بر تسریع در اتمام طرح ان جی ال دهلران تاکید کرد و گفت: این طرح مهم علاوه بر اینکه خوراک مجتمع پتروشیمی دهلران را تامین می کند باعث شکوفایی اقتصادی و صنعتی استان می شود و اشتغالزایی پایدار در منطقه را نیز به همراه خواهد داشت.

طرح ان جی ال دهلران در زمینی به مساحت ۱۸۰ هکتار برای جمع آوری و فرآوری گازهای همراه نفت و شیرین سازی آن و البته جلوگیری از آلودگی محیط زیست در دست احداث است. 

 پارک جنگلی شهرداری دهلران با حضور استاندار ایلام کلنگ زنی شد  

دکتر حسن بهرام نیا در ادامه برنامه های سفر به شهرستان دهلران عصر روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در مراسم کلنگ زنی پارک جنگلی شهرداری دهلران حضور یافت.

استاندار ایلام در این آیین که با حضور علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، ایجاد فضای تفریحی و جنگلی از ضروریات برای ایجاد شور و نشاط در زندگی مردم دانست و اظهار داشت: در حد امکان اعتبارات لازم به این طرح جهت استفاده مردم دهلران اختصاص خواهد یافت.

وی  گفت: مردم نیازمند آرامش هستند و ساماندهی این پارک جنگلی می تواند از طرح های بسیار خوب در این شهر باشد. 

 بر اساس این گزارش اعتبار اولیه این پارک جنگلی ۲ میلیارد تومان است که به شهرداری واگذار شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =