نماینده ولی فقیه در کردستان: شوراها به سیاست آلوده نشوند

شناسهٔ خبر: 52ABED51 -
نماینده ولی فقیه در کردستان، گفت: هدف همه ما باید خدمت صادقانه و دلسوزانه به مردم باشد و در این راستا نهاد شوراهای اسلامی شهر و روستا نباید به جبهه گیری های سیاسی آلوده شوند و در راه خدمت رسانی باید از تمایلات سیاسی پرهیز کرد.

به گزارش هاناخبر ، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار با رییس شورای عالی استان‌ها و مدیرکل امور شوراها و شهرداری‌های وزارت کشور خواستار تلاش مضاعف شوراهای شهر و روستا برای رفع مشکلات مردم شد و  گفت: بالاترین خدمت هدف به مردم است و اگر غیر از این باشد، بازنده هستیم و این امر نیازمند دوری از تلاش برای کسب شهرت است.

وی افزود: در شرایطی که با مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی، از جمله گرانی و کرونا مواجه هستیم باید نهضت خدمت رسانی با قدرت ادامه یابد.

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تلاش منتخبان مردم برای رفع مشکلات و دعدغه‌های آنان شد و اضافه کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای دستیابی به این مهم گام برداشت‌، ضمن اینکه بر مشکلات نیفزاییم.

حجت الاسلام پورذهبی استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات را برای ارتباط بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان ضروری دانست و گفت: استفاده از ظرفیت روحی و معنوی علمای دینی می‌تواند نقش مهمی در خدمت بهتر به مردم و گام نهادن در مسیر توسعه داشته باشد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =