فرماندار بوکان:

سزاوار نبود که دانش آموزان در کانکس به تحصیل بپردازند

شناسهٔ خبر: 58A75D14 -
فرماندار بوکان گفت: دانش آموزان روستایی سزاوار آن نبودند که در کانکس و در فضایی نامناسب به تحصیل بپردازند.

به گزارش هاناخبر ، با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان مدرسه 12کلاسه روستای ناچیت از توابع بخش سیمینه بوکان با اعتباری بالغ بر 35 هزار میلیون ریال مشتمل بر یک هزار و 710 مترمربع فضای آموزشی و270 مترسالن ورزشی افتتاح و به بهره برداری رسید.


در آیین افتتاح این مدرسه دکتر جمال خسروی ضمن تبریک دهه ی مبارک فجر در سخنانی اظهار کرد: انقلاب ایران انقلابی بر اساس آرمان رفع نابرابری و تبعیض و تثبیت توسعه ی متوازن بین مناطق مختلف کشور است.

خسروی گفت: دانش آموزان نازنین این روستا سزاوار آن نبودند که در کانکس و در فضایی نامناسب به تحصیل بپردازند و همچنین ضرورت اتمام این پروژه آموزشی صدچندان بود با توجه به اینکه چنین فضای قبلی آموزشی ، زیبنده ی جمهوری اسلامی ایران نبود.

وی افزود: یکی از اولویتهای اساسی در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان توسعه ی مستمر فضاهای آموزشی شهرستان و ارتقاء سرانه ی آموزشی به سطح میانگین استانی و کشوریست.

فرماندار شهرستان بوکان تصریح کرد : طی سال 1396 از محل اعتبارات استانی تعداد 128 کلاس درس در قالب 15 مدرسه شهری و روستایی در دست اجرا می باشد.

خسروی در ادامه گفت : 86 کلاس درس در قالب 11 مدرسه در حال اجرا بوده و 42 کلاس درس در قالب 4 مدرسه نیز جزو پروژه های جدید بوده که در سال جاری تامین اعتبار شده است.

وی اضافه کرد : از محل اعتبارات، بنیاد برکت و بنیاد علوی و خیرین مدرسه ساز نیز مدارس با بیش از 25 کلاس درس در دست احداث می باشد.

فرماندار بوکان خاطر نشان کرد : از 11 پروژه نیمه تمام در دهه مبارک فجر 39 کلاس درس در قالب 4 مدرسه به بهره برداری رسید.

جهت مشاهده آلبوم تصاویر افتتاح دبیرستان قدس ناچیت اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 5 =