کلنگ زنی احداث درمانگاه عمومی تامین اجتماعی دهگلان

شناسهٔ خبر: 107F1170 -
امروز با حضور استاندار کردستان، ساخت درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ متر مربع کلنگ زنی شد.

به گزارش هاناخبر ،استاندار کردستان در مراسم کلنگ زنی این پروژه به مقوله مهم سلامت و ارتقای سرانه درمانی در استان اشاره کرد وگفت: همگرایی مسئولان در روند اجرای پروژه‌های عمرانی، آموزشی و درمانی به عینه در شهرستان دهگلان نتیجه بخش بوده است.

 

اسماعیل زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کردکه با ساخت این درمانگاه، خدمات دهی به جامعه هدف بیمه شدگان تامین اجتماعی و عموم مردم به نحو مطلوب انجام شود.

 

وی با اعلام اینکه خدمات دهی به ۲۳ هزار بیمه شده تامین اجتماعی درکردستان از برنامه‌های مهم دولت سیزدهم است؛ بر اتمام این پروژه درمانی در مدت زمان ۲۲ماه اعلام شده به تصریح تاکید کرد.

 

استاندار کردستان با اعلام اینکه آغاز پروژه‌های عمرانی، آموزشی و درمانی مطابق برنامه زمانبندی کلنگ زنی می‌شود؛ افزود: رسالت دولت مردمی اتمام پروژه‌های نیمه تمام بود که با همدلی و تلاش جهادی مسئولان، اتمام کلان پروژه‌های آب، راه و راه آهن در کردستان در آستانه تحقق ۱۰۰ درصدی است.

 

وی با اشاره به ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی در کردستان به ویژه شهرستان دهگلان اطمینان داد که دولت منطبق با پتانسیل‌های منطقه لیلاخ در زمینه توسعه کشاورزی نیز راهبردتوسعه محور با چشم انداز، بلندمدت دارد.

 

درمانگاه عمومی تامین اجتماعی شهرستان دهگلان در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۲۴۲ مترمربع با زیربنای ۳۰۱۱ مترمربع با اعتبار ۷۵۰میلیارد ریال در سه طبقه ساخته می‌شود

 

 آغاز ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در دهگلان

 

 استاندار کردستان هم چنین در سفر به دهگلان گلنگ ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه این شهر را با مساحت یک هزار و ۷۰۶ مترمربع فضای آموزشی بر زمین زد. 

 

 اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم کلنگ زنی این طرح آموزشی، ارتقای شاخص‌های آموزشی با اهتمام دولت و کمک خیرین مدرسه ساز را از برنامه‌های راهبردی دولت سیزدهم در استان عنوان کرد وافزود: عدالت محوری در توسعه فضا‌های آموزشی در نقاط شهری و روستایی استان رویکرد مهم دولت است که در شورای آموزش و پرورش همیشه به مسئولان تاکید می‌شود.

 

 وی با اشاره به استعداد‌های درخشان تحصیلی در کردستان، کسب رتبه‌های تک رقمی در کنکور سراسری امسال را یادآور شد و افزود: ساخت مدارس به معنای پرورش نیروی انسانی در آینده است که ما نباید از این مسئله مهم غافل باشیم.

 

مدرسه ۱۲ کلاسه شهر دهگلان در سه طبقه با اسکلت بتنی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال آغاز شد و برای اتمام این پروژه ۳۲۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 3 =