مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کردستان:

303 میلیارد ریال از محل فعالیت جایگاه مرزی باشماق به خزانه واریز شد

شناسهٔ خبر: 181B7B6D -
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کردستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون از محل فعالیت جـایگاه مـرزی عرضه فرآورده‌های نفتی باشماق مریوان مبلغ ۳۰۳میلیارد و 740 میلیون ریال به حساب خزانه واریز شده است.

به گزارش هاناخبر ،فریدون یاسمی صبح امروز در چهارمین جلسه کارگروه فرآورده‌های نفتی استان اظهار کرد: با انسجام بخشی به فعالیت‌های شرکت نفت، تعامل و همکاری با سایر ادارات مستقر در بازارچه مرزی باشماق امسال 303 میلیارد و 740 میلیون ریال نفتگاز در جایگاه مرزی باشماق مریوان به فروش رسید.

وی با اشاره به رشد فروش این فرآورده نفتی نسبت به سال گذشته بیان کرد: این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش ۱۱۰ درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به تفاوت فاحش قیمت فرآورده در دوسوی مرز و عرضه خارج از شبکه و قاچاق نفتگاز و سو استفاده افراد سودجو از این شرایط خاطرنشان کرد: با توجه به کیفیت مطلوب نفتگاز عرضه شده در جایگاه باشماق، مباحث مربوط به قاچاق و عرضه غیرقانونی آن نیز در بازارچه‌های مرزی استان به حداقل ممکن رسیده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان مقدار فروش جایگاه از فروش در باک و فروش از تلمبه را ۱۷ میلیون و 880 هزار لیتر عنوان کرد و یادآور شد: جمع‌آوری دلالان سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه نفتگاز، جلوگیری از سواستفاده احتمالی، نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیون‌های ترانزیتی از جمله مزایای اجرای این طرح به شمار می‌رود.
یاسمی اضافه کرد: روزانه پنج میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در سطح استان با استفاده از ۲۲۶ دستگاه نفتکش تامین و توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ۹ ناحیه، ۳ واحد تأسیسات انبار نفت، ۴۴۰ باب فروشندگی روستایی، ۶۶ باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و بیش از ۵۲ جایگاه سی.ان.جی، سوخت موردنیاز مردم استان را تأمین می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: خوشبختانه شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در زمینه عرضه و تامین و توزیع سوخت هیچ مشکلی در استان ندارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 7 =