رفع حوادث آبفای کردستان در کمتر از پنج ساعت

شناسهٔ خبر: 35844105 -
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: در 18 ماه اخیر رفع حوادث حوزه آب و فاضلاب استان از 20 ساعت به کمتر از پنج ساعت رسید.

به گزارش هاناخبر ،

محمدحسین محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان شرکت آب و فاضلاب، نیازمند تسهیل و تسریع دسترسی آنان به این خدمات است و تمامی خدمات فروش، پس از فروش، فوریتی، شکایات، انتقادات، پیشنهادات، گزارش‌های مردمی و غیره باید از کانال‌های مختلف و روش‌های متعدد در دسترس مشتریان باشد تا متناسب با شرایط مشتری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه دو پیشخوان حضوری و غیرحضوری در شرکت‌های آب و فاضلاب به منظور پاسخگویی به مردم مورد توجه قرار گرفته است، افزود: مرکز ۱۲۲ به عنوان پیشخوان غیرحضوری شرکت، وظیفه پاسخگویی، اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات متنوع مذکور را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان به منظور رضایت حداکثری شهروندان عزیز سطح استان و ارائه خدمات بهتر و شایسته‌تر، اقدام به ایجاد و توسعه مرکز ارتباطات مردمی ۱۲۲ کرده است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان عنوان کرد: این مرکز با بهره‌گیری از نیروهای آموزش دیده و متخصص، نرم‌افزار هوشمند تحت وب و افزایش اکیپ‌های عملیاتی، برای ارائه خدمات هرچه بهتر در بخش پاسخگویی، اطلاع‌رسانی و ثبت درخواست‌های فوریتی و غیرفوریتی خدمات وسیعی را به صورت شبانه‌روزی به شهروندان ارائه می‌دهد.

محمدی با اشاره به میزان تماس‌های برقرار شده با مرکز ارتباطات مردمی 122 شرکت آبفا بیان کرد: مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا کردستان، سالیانه به ۱۸۰ هزار تماس مشترکان در کل استان پاسخ می‌دهد و تمامی حوادث در سامانه ثبت و در کمترین زمان ممکن رفع می‌شود.

وی عنوان کرد: از طریق این مرکز به صورت ۲۴ ساعته همه حوادث آب و فاضلاب از زمان تماس مشترک تا هنگام رفع حادثه و نظرسنجی حسن انجام کار، رصد می‌شود که این امر موجب شده تا میانگین زمان رفع حادثه طی ۱۸ ماه گذشته، از۲۰ ساعت به کمتر از پنج ساعت برسد.

وی یادآور شد: تجهیز این مرکز به یک نرم‌افزار کاربردی قوی موجب شده که هیچ حادثه‌ای از دید و کنترل و پیگیری شرکت پوشیده نمانده و تا پایان رفع حادثه آن را رصد و پیگیری نماید که این امر در نهایت موجب کاهش چشمگیر هدررفت آب و رضایتمندی مشترک می‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان اضافه کرد: مرکز ۱۲۲ شرکت آبفا کردستان از زمان شروع حادثه (زمان تماس مشترک با مرکز ۱۲۲) تا پایان کار رفع حادثه، پیگیر کار کارشناسی، تسریع و رفع حادثه بوده و بلافاصله بعد از رفع حادثه، کارشناسان واحد پیگیری و نظرسنجی، طی تماسی، نظر مشترک را در خصوص کم و کیف رفع حادثه جویا می‌شوند که این امر به نوبه خود برای اطمینان خاطر مشترکان آب و فاضلاب استان منحصر به فرد است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =