اقدامات کمیته امداد نویدبخش آینده‌ای مطلوب برای مددجوها است

شناسهٔ خبر: 37AC69A5 -
استاندار ایلام با اشاره به اقدامات مطلوب کمیته امداد در عرصه محرومیت زدایی،گفت:این خدمات نوید بخش آینده ای خوب برای جامعه ی هدف در سطح استان است.

به گزارش هاناخبر ،حسن بهرام‌نیا امروز صبح در دیدار با مدیرکل کمیته امداد با اشاره به اقدامات و برنامه‌های مطلوب این نهاد در خدمت به نیازمندان استان، اظهار داشت: امیدواریم با تلاش مستمر تا پایان سال شاهد به نتیجه رسیدن بخشی از این اقدامات و خدمات باشیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به برخورداری کمیته امداد استان از کارکنان توانمند در سطح ملی، گفت: عمده موفقیت‌های این نهاد متأثر از وجود این نیروهای خوب و توانمند است.

مدیرکل کمیته امداد ایلام نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از خدمات این نهاد، گفت: هم اکنون بالغ بر 500 میلیارد تومان پرونده مددجویان در زمینه اشتغال‌زایی در بانک‌ها در انتظار اختصاص و پرداخت تسهیلات است.

ناصر مرادی با بیان اینکه از این تعداد پرونده نیمی از آنها در بانک ملی و رسالت است، وضعیت پرداخت تسهیلات در بانک ملی را مناسب عنوان کرد و گفت: در بانک رسالت و برخی دیگر از بانکها وضعیت پرداخت تسهیلات گره خورده است.

وی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه کمیته امداد ایلام در زمینه ساخت و تأمین مسکن مددجویان در بین استان‌های دیگر پیشتاز است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =