مربی کردستانی سکان تیم ملی بسکتبال جوانان کشور را بر عهده گرفت/ دعوت از دو ورزشکار کردستانی به تیم ملی تکواندوی ناشنوای کشور

شناسهٔ خبر: 00DA9D0E -
سرویس کردستان-سیامک ویسی مربی باسابقه بسکتبال سنندجی از روز شنبه 10 تیرماه دوباره به عنوان کادر فنی و مربی تیم ملی، سکان اردوی آمادگی ویژه بازیکنان بلندقامت جوان کشور را بر عهده می گیرد.

به گزارش هاناخبر ،

فدراسیون بسکتبال کشور جهت تشکیل اردوی آمادگی ویژه بازیکنان بلندقامت جوانان 2018 بازیکنان منتخب و کادر فنی خود را فراخواند.
در این مرحله از اردو 24 بسکتبالیست جوانان منتخب از سراسر کشور و 6 عضو کادر فنی از سوی فدراسیون فراخوانده شدند.
بر اساس این گزارش، سیامک ویسی مربی نام آشنای کردستانی به عنوان کادر فنی تیم ملی تمرینات تکنیکی و تاکتیکی اردونشینان جوانان را به عهده دارد.
اردوی تیم ملی جوانان 2018، از روز شنبه 10 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز می شود و تا 14 تیر ادامه خواهد داشت.
سیامک ویسی تاکنون در لیگ های مختلف کشور به مربیگری پرداخته است و در این امر توانسته کارنامه درخشانی را کشور به جای بگذارد و همچنین یکی مدرسین بادانش فدراسیون بسکتبال به شمار می رود.
این مربی کردستانی در سال 95 مربی تیم آرارات تهران را رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور را بر عهده داشت.
دو ورزشکار کردستانی به مرحله پایانی اردوی تیم ملی تکواندوکاران ناشنوا دعوت شدند
نسیبه شهبازی تکواندوکار مریوانی و مهری شعبانی مربی سقزی جهت شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ترکیه به مرحله پایانی اردوی تیم ملی تکواندوکاران ناشنوای کشور دعوت شدند.
آخرین اردوی آمادگی تیم ملی تکواندو آقایان و بانوان ناشنوایان به منظور شرکت در بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ترکیه از روز 9 تیرماه در تهران آغاز می شود.
در این مرحله 14 تکواندوکار ناشنوا در بخش زنان و مردان تمرینات آمادگی خود را در کمپ تیم های ملی فدراسیون شروع خواهند کرد.
نسیبه شهبازی ورزشکار دختر مریوانی نیز با دعوت کادر فنی تیم ملی تکواندو ناشنوایان کشور به همراه مهری شعبانی مربی توانمند سقزی تا 27 تیرماه در این مرحله از اردو حضور خواهند یافت.
شهبازی در اسفندماه سال گذشته موفق شد در مسابقات قهرمانی تکواندو بانوان ناشنوایان کشور با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی نخست ایستاد و نشان زرین طلا را بر گردن آویخت.
شهبازی متولد سال 1370 در شهرستان مریوان بوده و از سال 89 زیر نظر مربیان شهر خود به فعالیت حرفه ایی این رشته ورزشی پرداخته است.
گفتنی است، بیست و سومین دوره المپیک تابستانی ناشنوایان 2017 ، اواخر تیرماه سال جاری در سامسون ترکیه برگزار می گردد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =