رئیس جدید دادگستری پیرانشهر معرفی شد

شناسهٔ خبر: 02267F9B -
در مراسمی که با حضور رئیس دادگستری کل استان و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرانشهر برگزار شد، رئیس جدید دادگستری این شهر معرفی شد.

به گزارش هاناخبر، حاج ماموستا صالح هاشم آبای، امام جمعه پیرانشهر در ابتدای این مراسم طی سخنانی گفت: خدمت در مجموعه دادگستری بسیار مهم است چرا که موضوع داد و عدل یکی از بحث های  مهم دنیای بشیری است که باید در رعایت آن همیشه خدا را در نظر داشت.

 وی ادامه داد: امروز که خداوند به ما فرصت خدمت به مردم را داده است باید قدردان آن باشیم چون شاید روزی برسد که فرصت جبران نداشته باشیم و باید در انتهای خدمت پشت سر خود را نگاه کنیم و ببینیم که واقعاً چه کاری کرده ایم و آیا از عملکرد خود راضی هستیم یا نه؟

هاشم آبادی درخاتمه سخنان خود برای ضمن تبریک به رئیس جدید دادگستری پیرانشهر برای عبدالله آقایی بعنوان رئیس سابق دادگستری پیرانشهر آروزی موفقیت کرد.

خضر کاک درویشی، فرماندار شهرستان پیرانشهر هم در ادامه این جلسه با اشاره به حوادث اخیر غزه و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه گفت: امروز حادثه غزه دلهای همه ما را آزرده خاطر کرده است و این در حالی اتفاق می افتد که جهان شاهد فجیع ترین صحنه ها هست اما سکوت کرده است.

کاک درویشی ادامه داد: جهانی که مدعی حقوق بشر هست چرا در مقابل این جنایات هولناک خاموش هست آیا وضعیت حقوق بشری که غرب ادعا میکند باید چنین باشد؟

وی یادآور شد؛ از کشورهای مسلمان انتظار بیشتری هست تا نسبت به این جنایت واکنش بهتری نشان دهند.

مقام عالی شهرستان بیان داشت: مهمترین رسالت دستگاه قضایی اجرای عدالت در جامعه هست که مردم احساس کنند در جامعه ایران اسلامی عدالت اجرا می شود تا با این شیوه مردم از کار ما راضی باشند تا خدا از ما راضی باشد.

کاک درویشی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: مبارزه با فساد در دولت سیزدهم با جدیت پیگیری و دنبال می شود و جای تقدیر دارد که اراده جدی در دولت وجود دارد و دستگاه قضایی در این خصوص بسیار نقش پررنگی دارد.

در انتهای این برنامه با اهدای حکمی از طرف رئیس قوه قضائیه ضمن تقدیر از خدمات 6 ساله عبدالله آقایی بعنوان رئیس سابق دادگستری پیرانشهر، آقای سبحانی که حضور دادگستری شهرستان نقده را در کارنامه خود دارد بعنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان پیرانشهر معرفی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 1 =