مذاکره با کرواسی برای سرمایه‌گذاری در ساخت واگن و انتقال تکنولوژی

شناسهٔ خبر: 0275E09D -
مدیرعامل شرکت رجا بعد از مذاکره با نمایندگان صنایع ریلی کشور کرواسی، گفت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

به گزارش هاناخبر ،

به نقل از روابط عمومی رجا، مدیرعامل این شرکت ریلی چندی پیش در قالب‌ هیات عالی رتبه اقتصادی به ریاست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای توسعه همکاری‌های دوجانبه اقتصادی ایران و کرواسی، به زاگرب سفر کرد.

محمد رجبی، مدیرعامل رجا، در این‌باره اظهار داشت: در این سفر مذاکرات متعددی با شرکت‌های سازنده واگن و لکوموتیو برای سرمایه‌گذاری و مشارکت در ساخت و تجهیز واگن‌های مسافری ایران صورت گرفت.

وی اضافه کرد: در این سفر علاوه بر شرکت در نشست‌های دوجانبه وزیر تعاون، کار و رفاه ایران با وزیران اقتصاد، کار و انرژی کرواسی، در مذاکرات متعددی با چندین شرکت بزرگ اروپایی مستقر در کرواسی حضور یافتیم.

مدیرعامل رجا اظهار داشت: بازدید از شرکت‌های‌ ‌سازنده قطار، لوکوموتیو و واگن، شرکت‌های تجهیزات فروش بلیت و کنترل الکترونیکی، شرکت‌های صنعت جوشکاری دقیق در صنایع ریلی‌ و شرکت توسعه صنایع ریلی و مذاکره با مدیران عالی رتبه این شرکت‌ها برای همکاری در تامین مالی و ساخت واگن و تجهیزات حمل و نقل ریلی از دیگر برنامه‌های این سفر 3 روزه بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =