احتمال جدایی مدافع تراکتورسازان قوت گرفت

شناسهٔ خبر: 03E7D40F -
محمد ایران پوریان و محمد ابراهیمی به زودی قرارداد خود را با تراکتورسازان تمدید خواهند کرد و احتمال جدایی مدافع تراکتورسازان قوت گرفت.

به گزارش هاناخبر ،

محمد ابراهیمی و محمد ایران پوریان که در حال‌ مذاکره برای تمدید قرارداد با تراکتورسازان تبریز هستند، با این تیم به توافقات اولیه رسیده‌اند و به زودی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید خواهند کرد.

این دو بازیکن دو فصل پیش با تراکتورسازی قراردادی را امضا کردند که تمدید این قرارداد در سال دوم مشروط به توافق بر سر مسائل مالی بود. این دو بازیکن تراکتورسازی که از مهره‌های کلیدی سرخپوشان تبریزی محسوب می‌شوند صحبت‌هایی را با مصطفی آجرلو انجام دادند و بر سر مسائل مالی به توافق رسیدند.

همچنین خالد شفیعی، مدافع تراکتورسازان نیز مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با مدیران تراکتورسازان انجام داده اما صحبت‌های اولیه برای تمدید قرارداد این بازیکن روند خوبی را در پی نداشته است، به گونه‌ای که جدا شدن این مدافع از جمع شاگردان یحیی گل محمدی محتمل به نظر می‌رسد. شفیعی بارها اظهار کرده که دوست دارد در تراکتورسازی بماند و برای این تیم توپ بزند اما صحبت‌هایی که با مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی داشته است، خوب پیش نرفته و نظر این بازیکن را برای تمدید با تراکتورسازان جلب نکرده است. سپاهان اصفهان از جدی‌ترین مشتریان خالد شفیعی است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =