ناهید کیانی به نشان نقره دست یافت/ قرعه سخت در روز دوم

شناسهٔ خبر: 047D560F -
تکواندوکار تیم ملی بانون کشورمان در مبارزه نهایی به نماینده کانادا باخت و نقره گرفت.

به گزارش هاناخبر ، در ادامه این مسابقات که به میزبانی چین در سالن «شانگسی» شهر تائویان آغاز شد. در روز نخست تیم کشورمان سه نماینده در ۵۸- کیلوگرم آقایان و ۵۷- کیلوگرم بانوان جریان دارد، ناهید کیانی در مبارزه نهایی وزن ۵۷- کیلوگرم ۲ بر یک نتیجه را به «اسکالیر پارک» از کانادا واگذار کرد و نشان نقره را بر گردن آویخت.

کیانی پس از یک دور استراحت، «فیث دایلون» از آمریکا را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و سپس در پیکار با «چیا لینگ لو» دارنده مدال برنز المپیک، دو مدال دو نقره جهان و نقره بازی‌های آسیایی از چین تایپه به روی شیاپ چانگ رفت و ۲ بر یک پیروز شد. وی در این مرحله هم «تاتیانا مینینا» عنوان دار جهان و المپیک از کشور روسیه را در یک دیدار تماشایی ۲ بر یک شکست داد و راهی فینال شد.

در مسابقات امروز مهدی حاجی موسایی و ابوالفضل در وزن ۵۸- کیلوگرم با واگذاری نتیجه برابر رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

قرعه سخت نمایندگان ایران در روز دوم

فردا چهارشنبه در روز دوم این رقابت‌ها، مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- کیلوگرم آقایان و ۶۷- کیلوگرم بانوان برگزار خواهد شد که تیم کشورمن ۳ نماینده خواهد داشت. در وزن ۶۸- کیلوگرم، متین رضایی ابتدا با «دویون کوون» از کره جنوبی دیدار می‌کند و در صورت برتری مقابل برنده دیدار مغولستان و ازبکستان به میدان می‌رود. «اولوگ بک رشیدوف» نماینده ازبکستان دارنده نشان طلای المپیک و برنز جهان است و در گرندپری پاریس نشان طلا را بر گردن انداخته است.

در وزن ۸۰- کیلوگرم در سمت بالای جدول مهران برخورداری ابتدا مقابل «الکساندر رادوکوویچ» از اردن به روی شیاپ چانگ می‌رود و اگر به برتری برسد؛ مقابل «صالح الشرابتی» رقیب سنتی خود و دارنده نقره المپیک توکیو ۲۰۲۰ از اردن مبارزه می‌کند. در سمت پایین جدول، میرهاشم حسینی دور نخست مقابل «پارک وو هئوک» از کره جنوبی قرار خواهد گرفت. حریف کره‌ای قهرمان جهان در سال ۲۰۲۲ است و در بازی‌های آسیایی هانگژو به نشان طلا دست یافت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 8 =