افتتاح چهارمین ایستگاه آتش نشانی بوکان

شناسهٔ خبر: 04F9B534 -
چهارمین ایستگاه آتش نشانی بوکان با حضور مسئولان بوکانی افتتاح شد.

به گزارش هاناخبر ،

صبح امروز با حضور لقمان خسروپور معاون عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری ،مهندس رادمنش شهردار بوکان ،امیر نصری ریاست و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر،چهارمین ایستگاه این سازمان در منطقه کوی اندیشه افتتاح و به  بهره برداری رسید.

لقمان خسروپور معاون عمرانی فرماندار در این مراسم فعال شدن این ایستگاه را برای منطقه مفید و ضروری و تلاش آتش نشانان بوکان را در چند سال اخیر قابل تقدیر دانست.

وی همچنین به حداقل رسیدن گلایه مردمی از این نهاد و افزایش محبوبیت عمومی آتش نشانی در بین عموم مردم را نیز گواهی بر زحمات مجموعه این سازمان دانست.

    سعدی رادمنش شهردار بوکان نیز با افتتاح رسمی این ایستگاه؛آن را به جهت طولی بودن شهر و وسیع بودن مناطق مسکونی آن، برای مناطق اسلام آباد،علی آباد و همچنین حضور سریع در جاده بوکان میاندوآب ضروری دانست و تاکید کرد که افتتاح این ایستگاه در زمانی رخ داد که شهرداری این شهر با مشکلات عديده مالی دست و پنجه نرم می کند اما با این وجود،تمام تلاش شهرداری و سازمان آتش نشانی بر سرعت بخشیدن و افزایش کیفیت خدمات به همشهریان و حادثه دیدگان است.

   امیر نصری ریاست شورا اسلامی شهر نیز با بیان سخنانی ،از تلاش خستگی ناپذیر آتش نشانان تقدیر کرده و اعلام کردند که بالا رفتن محبوبیت سازمان آتش نشانی و کاهش گلایه مردمی از این نهاد در چند سال اخیر باعث افتخار شهرداری و همچنین آتش نشانی می باشد.

سامرند نوری مدیر عامل این سازمان نیز در پایان به مشکلات و کمبود امکانات این سازمان با توجه به فعال شدن چهارمین ایستگاه؛ از شهردار محترم و معاون فرماندار در خواست توجه و اختصاص بودجه ویژه ای برای این سازمان شد.

 ایستگاه شماره 4 این سازمان در منطقه کوی اندیشه مقابل پارک این منطقه در زمینی به مساحت بیش از 500 مترمربع فعال و به بهره برداری رسید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =