فرمانده انتظامی آذربایجان غربی:

مسئله حجاب نماد مقاومت در برابر سلطه است

شناسهٔ خبر: 0502BFD8 -
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت:مسئله حجاب نماد مقاومت در برابر سلطه است و باید در برابر توطئه‌های دشمنان در مورد مسئله حجاب بیدار و آگاه باشیم.

به گزارش هاناخبر ، سردار رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به طرح عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب مسئله با اهمیتی است که نیاز است توجه بیشتری به این موضوع صورت بگیرد.
 
وی افزود: یکی از مأموریت‌های پلیس در حوزه فرهنگی مسئله عفاف و حجاب است که وظیفه بسزایی در این موضوع دارد.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: بد حجابی در اماکن عمومی در ادامه به ناامنی جامعه منجر می‌شود و لازم است قبل از ایجاد ناامنی از آن جلوگیری شود تا از این راستا از بروز اغلب ناهنجاری‌های جامعه نیز پیشگیری شود.
 
سردار جهانبخش افزود: بدحجابی و بی حجابی لزوما آزادی نیست و یک انتخاب کورکورانه است که لازم است خانواده‌ها جوانان خود را در این مورد آگاه نمایند و اجازه ندهند از فرهنگ اسلامی دور شوند.
 
وی گفت: مسئله حجاب نماد مقاومت در برابر سلطه است و باید در برابر توطئه‌های دشمنان در مورد مسئله حجاب بیدار و آگاه باشیم.
 
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: پلیس با تلاش و فرهنگ سازی در کنار سایر ارگان‌ها نسبت به حفظ ارزش اسلامی با بد بدحجابان برخورد می‌کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =