برگزاری نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و فلزات گرانبها در تبریز

شناسهٔ خبر: 0748CCF2 -
بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی و چهاردهمین نمایشگاه بین المللی فلزات گرانب‌ها، طلا، جواهرات، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، بدلیجات و ماشین آلات مربوطه در تبریز گشایش یافت.

به گزارش هاناخبر ،

در نمایشگاه لوازم خانگی تولیدکنندگانی از استانهای آذربایجان‌های شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، البرز و یزد و نمایندگانی از تولید کنندگان کشورهای ترکیه، آلمان، ایتالیا، فرانسه، آمریکا، انگلستان، ژاپن، چین و کره‌ی جنوبی شرکت دارند و محصولات مختلفی از جمله فرش ماشینی، محصولات چوبی، انواع بلور، ظروف آشپزخانه، مبل، صوتی و تصویری، انواع هود، سینک و اجاق گاز، تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، چرخ خیاطی و دستگاه‌های تصفیه‌ی آب خانگی و صنعتی عرضه کرده اند.
در نمایشگاه بین المللی فلزات گرانبها نیز تولید کنندگانی از استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران، البرز و زنجان و نمایندگی هایی از ترکیه شرکت دارند که انواع جواهرات، نگین فیروزه، طراحی و تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، ابزار آلات تراش و آبکاری، طراحی، بدلیجات و هنرهای دستی، سیستم‌های امنیتی، ماشین آلات و جعبه‌ی جواهرات را به نمایش گذاشته اند.
نمایشگاه‌های لوازم خانگی و جواهرات تا ۲۷ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه در نمایشگاه بین المللی تبریز میزبان علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 6 =