تفرقه افكنى براى التيام زخم ٢٩ ارديبهشت

شناسهٔ خبر: 08F6B14D -
كوتوله هاى دست نشانده جريان انحرافى سياست شان به عمق محدود عقل و منطق شان است و در نقش سربازان صفرى مى مانند كه لباس ژنرال به تن دارند و به مثابه زاغكى كه صداى بلبل سر مى دهد.

به گزارش هاناخبر ،

هنوز يك روز از انتخابات شورا نگذشته بود كه تفرقه افكنان بر شيپور تفرقه دميدند تا بلكه بتوانند بين نماينده انديشمند، فرماندار باتدبير و شوراى منتخب شكاف و فاصله ايجاد كنند.اما تجربه، دانش  و همسويى اين سه ضلع خدمت به مردم، نقشه شوم توطئه و تفرقه آنان را نقش بر آب خواهد كرد.

اين تفرقه افكنان همان كسانى بودند كه قبل از انتخابات، افراد منتخب را به دروغ به دكتر عثمانى منتسب مى كردند و اكنون كه انتخاب شده اند آنها را به عنوان ابزار دست دكتر خسروى جهت مخالفت با دكتر عثمانى و براندازان ايشان معرفى مى كنند غافل از اينكه دكتر عثمانى و دكتر خسروى ريشه عميق، مشترك و سترگى دارند كه هرگز بين آنها جدايى و افتراق و انفكاك معنى نخواهد يافت.

كوتوله هاى دست نشانده جريان انحرافى سياست شان به عمق محدود عقل و منطق شان است و در نقش سربازان صفرى مى مانند كه لباس ژنرال به تن دارند و به مثابه زاغكى كه صداى بلبل سر مى دهد.

امروز همگان، اين كوتوله هاى سياسى و روشهاى تفرقه افكنانه و پوپوليستى شان را شناخته اند و ياوه فرمايي هاى آنان جز دلخوش كردن خائنين به مردم، هيچ ثمرى برايشان نخواهد داشت.

شب پرستان چشمشان توان ديدن شوق اميد در چشم بوكان عزيز  را ندارد و بجاى پاشيدن بذر همراهى جهت خدمت، بوق جدايى جهت خيانت مى نوازند ولى نواختنشان همه را مى آزارند جز خائنين به مردم و بوكان را ! و صد البته هوشيارى بيشتر شورا و فرماندار و نماينده را نيز باعث مى شوند.

به كورى چشم خائنين به بوكان، شورا مركب از افرادى زبده، باشخصيت، دلسوز و مردمى است و نويد بهترين روزها را براى بوكانى در شأن مردمانش مى دهند و عزم قرماندار با تدبير و نماينده انديشمند و مردمى، كمك، همراهى و همدلى با آنهاست تا بلكه اثرات بيش از ٨ سال مديريت نابخردانه بر اين شهر را در كوتاه ترين زمان ممكن جبران نمايند و دكتر عثمانى از صد در صد ظرفيت و جايگاه خود در مجلس و دولت، براى موفقيت شوراى منتخب و فرماندار مردم مدار، باتدبير و درستكار بهره خواهد جست و تحت تأثير ياوه سرايان دربار حاميان رئيسى قرار نخواهند گرفت.  

 

روابط عمومى دفتر ارتباطات مردمى دفتر قسیم عثمانی

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 2 =