جزئیات تکان دهنده حادثه سوروچ

شناسهٔ خبر: 109D8F39 -
با گذشت 3 روز از درگیری مسلحانه در گردهمایی آک پارتی در بازار سوروچ که باعث کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 8 نفر دیگر شد، جزئیات تکان دهنده ای از زبان شاهدان عینی این حادثه منتشر شده است.

به گزارش هاناخبر  و به نقل از خبرگزاری Mezopotamya، با گذشت 3 روز از درگیری مسلحانه در گردهمایی آک پارتی در بازار سوروچ که باعث کشته شدن 4 تن و زخمی شدن 8 تن دیگر شده است اظهارات شاهدان عینی این حادثه منتشر شده است.

یکی از شاهدان عینی این حادثه که از کادر پزشکی آمبولانس اعزام شده به محل درگیری بود گفته است: همراهان ابراهیم هلال یلدیز نماینده آک پارتی بعد از آن که آمبولانس به محل حادثه رسید سویچ های آمبولانس را برداشتند. به لاستیک های آمبولانس شلیک کردند و شیشه های جلو و عقب آمبولانس را شکستند. راننده آمبولانس از سوی این گروه تهدید به مرگ شد و مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

همچنین شاهدان مرگ اوسط شن یاشار به همراه فرزندانش عادل و جلال نیز در خصوص مرگ این 3 تن عنوان کرده اند: پدر (اوسط شن یاشار) با ضربه کپسول اکسیژن بر سرش جان باخت. گلوی جلال را با شیشه سرم بریدند. عادل نیز در اثر اصابت گلوله از ناحیه سر کشته شده است. زمانی که تمام این ها اتفاق می افتاد نماینده وزیر کشور و فرماندار و بخشدار در حیاط بیمارستان بودند.

بر اساس گفته شاهدان در روز حادثه، هیئت همراه نماینده آک پارتی خواستار ورود به مغازه شن یاشار شده است. عادل پسر اوسط شن یاشار از ورود نماینده آک پارتی به داخل مغازه جلوگیری می کند و به او می گوید «مشتری زن دارم، داخل نشوید، مشتری ها آزرده خاطر می شوند». ابراهیم هلال یلدیز در جواب به این می گوید «مگر ما خود ناموس نداریم که ما را به مغازه راه نمی دهید؟» که بعد از این بحث ها بالا می گیرد. یکی از محافظین یلدیز به عادل سیلی می زند و زمانی که بحث بالا می گیرد محافظین یلدیز به پای عادل شلیک می کنند. در ادامه همراهان نماینده آک پارتی با چاقو و چماق به سمت عادل حمله کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار می دهند. در پی این درگیری اعضای خانواده شن یاشار که آنان نیز در آن بازار هستند به محل حادثه آمده و سلاح ها به صحنه آورده می شوند. مهمت شاه یلدیز برادر نماینده آک پارتی که در درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان جان خود را از دست می دهد. در این حین همراهان یلدیز در بیمارستان جلال شن یاشار را که تحت مداوا بود مقابل چشم پزشکان با چاقو مورد حمله قرار می دهند و با شیشه سرمی که در اثر کشمکش ها شکسته بود رگ گردن او بریده می شود. همچنین عادل شن یاشار نیز در همان بیمارستان با شلیک گلوله به سر در دم جان می دهد. پدر اوسط شن یاشار که از این ماجرا باخبر می شود به بخش اوژانس حادثه رفته که او نیز در آنجا به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته و با برخورد کپسول اکسیژن به سرش جان می دهد. بعد از تمام این اتفاقات دوربین های مداربسته بیمارستان تماما تخریب می شوند.

اوسط شن یاشار به همراه پسرانش عادل و جلال که 25 سال بود در بازار سوروچ مشعول کسب و کار بودند در این حادثه هر سه به شکل فجیعی کشته شده اند که  مرگ این پدر و فرزندانش واکنش های بسیار زیادی در پی داشته است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =