افتتاح ۴ پایگاه اورژانس در شهرهای مختلف کردستان

شناسهٔ خبر: 10CF2F29 -
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان، گفت: در ایام دهه مبارک فجر امسال، چهار پایگاه فوریت های پزشکی در استان با هدف تسریع در روند ارائه خدمات فوریتی پزشکی به مصدومین و بیماران احتمالی به بهره برداری رسید.

به گزارش هاناخبر ،  رضا پیرا درگفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کوهستانی بودن استان کردستان و نیاز به تقویت پایگاه های اورژانسی به ویژه در نقاط حادثه خیر، گفت: گسترش و ارتقای تعداد پایگاه های اورژانسی منجر به کاهش زمان رسیدن بر بالین مصدومین و بیماران شده و متعاقب آن کیفیت خدمات سلامت بهبود پیدا کرده و رضایتمندی عمومی را به دنبال دارد که در این راستا در مدت دهه مبارک فجر امسال، چهار پایگاه اورژانس به چرخه ارائه خدمات فوریتی در استان اضافه شد.

وی افزود: این پایگاه ها مربوط به شهر سنندج کدهای هفت(نایسر) و هشت شهری، سقز کد پنج شهری و خرخره بیجار_مسیر بیجار-تکاب) است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه گفت: با افتتاح این پایگاه ها، مجموع تعداد پایگاه های فوریت های پزشکی استان به ۶۵ رسید که ۳۸ پایگاه روستایی، ۲۶ پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی است .

شایان ذکر است اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان دارای یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته است که در مواقع لازم بکار گرفته می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 9 =