تیم فوتسال دبیری با نام «هافمن» در لیگ برتر شرکت می کند

شناسهٔ خبر: 1208BEED -
قائم مقام باشگاه دبیری تبریز اعلام کرد: به احتمال زیاد تیم فوتسال این باشگاه با نام «هافمن» درلیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده شرکت خواهد کرد.

به گزارش هاناخبر ،

فرزین دبیری روز جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان باشگاه دبیری پس از پایان لیگ برتر فوتسال سال 95 اعلام کردند که قصد ندارند در لیگ برتر سال آینده شرکت کنند، افزود: حتی مدیرعامل باشگاه در نشست سرپرستان تیم ‌های لیگ برتر فوتسال اعلام کرد که دبیری دیگر در فوتسال تیمداری نخواهد کرد. وی با اشاره به تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه دبیری پس از تماس مهدی تاج با شهرام دبیری به منظور متقاعد کردن وی برای تداوم حضور تیم فوتسال این باشگاه در لیگ برتر، گفت: از هفت نفر حاضر در نشست هیات مدیره باشگاه، 2 نفر موافق شرکت در لیگ فوتسال بودند، رأی یک نفر ممتنع بود و چهار نفر هم مخالف بودند، اما شهرام دبیری اعلام کرد با توجه به صحبت‌های مهدی تاج با او، ما این کار را به شکلی دیگر ادامه می دهیم.
قائم مقام باشگاه دبیری ادامه داد: مهدی تاج قول مساعد داده است که مشکلات ما در کمیته فوتسال را بررسی کند و یکی از دلایل پذیرفتن ما برای شرکت در لیگ برتر، قول رئیس فدراسیون فوتبال است.
وی افزود: تفاهم ‌نامه ‌ای با شرکت هافمن امضا کردیم و قرار است مدیریت تیم را ما برعهده داشته باشیم اما نام تیم به احتمال خیلی زیاد «هافمن» خواهد شد.
دبیری ادامه داد: سال گذشته این شرکت اسپانسر تیم دبیری در لیگ برتر بود و قرار است امسال بیشتر به ما کمک کند.
تیم فوتسال دبیری تبریز در فصل گذشته لیگ برتر کشور با 59 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =