افزایش صادرات تخم مرغ؛ آلایش مرغی و عسل از استان مرکزی

شناسهٔ خبر: 13BDE56A -
مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی از افزایش ۱۰۰ درصدی صادرات تخم مرغ خوراکی؛ آلایش مرغی و عسل از این استان به خارج از کشور خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، محمد فتاحی با بیان اینکه این میزان افزایش صادرات از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به به مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاده است گفت: در این بازده زمانی ۴۷۸ تن تخم مرغ خوراکی در قالب  ۱۹ محموله و مقدار ۱۶۰ تن آلایش مرغی با رشد ۱۰۰ درصدی در قالب ۷ محموله با نظارت این اداره کل به خارج از کشور صادر شد.

 

وی اظهار کرد: ۴ هزار و ۴۷۸ کیلوگرم عسل امسال در قالب یک محموله به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

 

فتاحی افزود: ۶۶ هزار و ۵۳۰ قطعه آبزیان زینتی در قالب ۲ محموله و مقدار ۳۹۳ تن خوراک و مکمل آبزیان با رشد ۳۱ درصدی نیز در این مدت در قالب سه محموله با نظارت اداره‌کل دامپزشکی استان مرکزی به خارج از کشور صادر شد.

 

مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی ادامه داد: ۱۵۴ تن محصولات لبنی امسال در قالب سه محموله با نظارت این اداره کل در استان به خارج از کشور صادر شد که صادرات این محصولات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ برابر را نشان می دهد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =