سرمربی تیم ملی هندبال: سئول کاپ مفید خواهد بود/بدهی سه میلیاردی مشکل ساز است

شناسهٔ خبر: 14A13E9F -
«علیرضا حبیبی» سرمربی موقت تیم ملی هندبال ایران،‌ گفت: مسابقات کاپ سئول برای تیم ملی بسیار مفید خواهد بود زیرا بعد از 15 ماه محک جدی خواهد خورد.

به گزارش هاناخبر ،

حبیبی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی در خصوص دعوت از 29 بازیکن به اردو تیم ملی هندبال، گفت: دومین اردو تیم ملی جهت آماده سازی تیم برای حضور قدرتمند در مسابقات کاپ سئول در تهران برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: تیم ملی برای حضور قدرتمند در مسابقات کاپ سئوال 19 مرداد ماه به کره جنوبی اعزام خواهد شد و در این رقابت ها با تیم های کره جنوبی و تونس مسابقه خواهد داد.
سرمربی موقت تیم ملی هندبال ایران، ‌گفت: بازیکنان دعوت شده به تیم ملی از بهترین های ایران هستند، اما این به معنای بسته بودن درهای تیم ملی نیست. 
وی تصریح کرد: تا شروع مسابقات سئول کاپ 16 بازیکن نهایی برای حضور در ترکیب تیم ملی مشخص خواهند شد. نخستین مسابقه سئوال کاپ میان تیم های تونس و کره جنوبی برگزار خواهد شد و پس از آن تیم ملی هندبال ایران به مصاف تونس و سپس به مصاف کره جنوبی خواهد رفت. 
سرمربی تیم ملی هندبال ایران، گفت: دو دیدار ما در سئول به خصوص بازی با تونس بسیار مهم خواهد بود. تونس یکی از تیم های خوب قاره آفریقا به حساب می آید که قطعا بازی دشواری در پیش خواهیم داشت. 
وی در رابطه با زمان معرفی سرمربی جدید تیم ملی، اظهار کرد: در مسابقات سئول من سرمربی تیم ملی خواهم بود اما احتمال دارد پس از این مسابقات از سرمربی خارجی صاحبنام در راس کادرفنی تیم ملی استفاده شود. 
حبیبی افزود: اگر سرمربی خارجی انتخاب شود من به عنوان دستیار فعالیت می کنم و در غیر این صورت همچنان به کار خود به عنوان سرمربی ادامه می دهم.
وی در رابطه با مشکلات فدراسیون هندبال، اظهار کرد: خوشبختانه با حضور رحیمی در راس فدراسیون کار به خوبی انجام می شود، اما بدهی سه میلیاردی فدراسیون که از قبل به جا مانده برای ما مشکل ساز شده است. 
تیم ملی هندبال ایران 19 مرداد ماه راهی سئول خواهد شد تا در مسابقات کاپ سئول با تیم های تونس و کره جنوبی مسابقه دهد. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 4 =