خبری شوک آور برای هوادران سردار بوکان/«پیروز قربانی» از سردار جدا می‌شود؟

شناسهٔ خبر: 16713D6E -
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: پیروز قربانی برای تصدی سرمربیگری باشگاه بعثت کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و برنامه خود را به هیات مدیره باشگاه تحویل داده است.

به گزارش هاناخبر ،در حالی که پیروز قربانی به عنوان سرمربی قطعی تیم سردار بوکان در میان هوادران دوآتیشه این تیم شناخته می شود، اما امروز خبری برروی خبرگزاری ایسنا منتشر شد که می تواند حاشیه های فراوانی را برای پرتماشاگرترین تیم لیگ دسته دو ایران بوجودآورد.

  افشین حسنی در گفت و گو با خبرنگارایسنا، درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم بعثت کرمانشاه اظهارکرد: تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در حال حاضر از پنج مربی نام آشنای فوتبال کشور برنامه دریافت کرده و مشغول بررسی برنامه آنها هستیم.

وی ادامه داد: «پیروز قربانی»، «محمود خرمزی»، «محمد بهرامیان»، «محمد مومنی» و «مهرداد خادمی» پنج مربی هستند که تاکنون برای تصدی سرمربیگری باشگاه بعثت کرمانشاه اعلام آمادگی کرده و برنامه خود را به هیات مدیره باشگاه تحویل داده اند.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه گفت: سعی خواهیم کرد در آینده ای نزدیک بتوانیم به جمع بندی نهایی در خصوص تعیین سرمربی باشگاه بعثت کرمانشاه برسیم و قراداد خود را با یکی از این پنج مربی نهایی کنیم.

خبرنگار هاناخبر سعی دارد در طی مصاحبه با سرمربی سردار بوکان صحت و سقم این موضوع را روشن نماید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =