معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۴ ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات جهانی لتونی

شناسهٔ خبر: 16A33310 -
معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از اعزام ۴ ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات جهانی لتونی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

حجت الاسلام امین اله سلیمانی امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: توسعه و تقویت فرهنگ نماز و اقامه نماز جماعت در جامعه از اهداف مهم ما است.

وی خواستار ترویج فرهنگ کار و تلاش و سخت کوشی در استان کرمانشاه شد و گفت: سال گذشته اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در مسابقات قرآنی کشوری حائز رتبه دوم کشوری شد.

حجت الاسلام سلیمانی از فعالیت ۲۰ روحانی در شرکت‌ها و کارخانجات استان کرمانشاه به عنوان امام جماعت و وعظ و ارشاد خبر داد و بیان کرد: در بحث طرح کاج، بهداشت یاران کار در اکثر کارخانجات حضور دارند فعالیت های خوبی در حوزه پیشگیری از اعتیاد صورت گرفته است.

وی از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات جهانی لتونی خبر داد و افزود: در بحث برخورداری از بیمه تکمیلی ۵۵۶۲ مورد، ۱۱۱ مورد بهداشت یار کار داشتیم. 

معاون اجتماعی و فرهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: سرانه فضاهای ورزشی در استان کم است و در سفر رئیس جمهور به استان ۸ میلیارد اعتبار لحاظ شد و امسال فاز اول و دوم مجموعه ورزشی سه راه حافظیه به بهره برداری میرسد.

وی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح حمایت غذایی یا سبد کالا از یازدهم خرداد در استان گفت: کارت مشمولین این طرح شارژ شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =