سه کاراته کا کرمانشاهی به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند

شناسهٔ خبر: 1791D2E6 -
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه با اشاره به اعلام اسامی ملی پوشان ایران در 2 بخش آقایان و بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: سه کاراته کای کرمانشاهی نیز در این لیست حضور دارند.

به گزارش هاناخبر ،

ناصر محمدصالحی روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: محدثه آقایی در بخش بانوان و مهدی خدابخشی و سامان حیدری در بخش آقایان سه کاراته کا کرمانشاهی هستند که در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا خواهند کرد.
وی ادامه داد: آقایی و خدابخشی به جز حضور در ترکیب کومیته تیمی بانوان و آقایان ایران در رقابت های بخش انفرادی نیز حضور خواهند داشت.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: دومین مرحله اردوی آمادگی تیم کاراته آقایان ایران از روز گذشته (17 خرداد) آغاز و تا پایان همین ماه ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآوری کرد: اردوی تیم کاراته بانوان ایران نیز از امروز 18 خرداد در سرسرای شهید کبکانیان تهران آغاز می شود.
وی یادآوری کرد: رقابت های کاراته قهرمانی آسیا 20 تا 27 تیر در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.

** ورزشکار کرمانشاهی به مسابقات واترپلوی سنگاپور اعزام شد
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی استان کرمانشاه با اشاره به اعزام تیم واترپلوی بزرگسالان ایران به رقابت های بین المللی سنگاپور، گفت: ارشیا الماسی ورزشکار کرمانشاهی نیز همراه تیم ملی به این رقابت ها اعزام شده است.
پیمان جاویدان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم واترپلوی بزرگسالان ایران با 13 ورزشکار عازم تورنمنت چهارجانبه سنگاپور شده است.
وی با بیان اینکه تیم ملی واترپلوی ایران در این رقابت ها با سه تیم صربستان، استرالیا و سنگاپور مسابقه می دهد، گفت: اولین مسابقه تیم ایران عصر امروز (18 خرداد) با تیم صربستان خواهد بود.
جاویدان یادآوری کرد: ملی پوشان واترپلوی ایران فردا جمعه (19 خرداد) با سنگاپور و روز شنبه (20 خرداد) نیز با استرالیا دیدار می کنند.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی کرمانشاه تصریح کرد: در پایان دور مقدماتی و پس از آنکه همه تیم ها سه مسابقه انجام دادند، 2 تیم اول روز یکشنبه (21 خرداد) برای کسب عنوان قهرمانی و تیم های سوم و چهارم برای کسب عنوان سومی با هم مسابقه می دهند.
وی در پایان از الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی و وحید رضایی به عنوان مربی تیم ملی واترپلوی بزرگسالان ایران در مسابقات سنگاپور یاد کرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 8 =