بازگشت دوباره شهرزاد مظفر به تیم ملی فوتسال زنان

شناسهٔ خبر: 17FE4710 -
شهرزاد مظفر سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال زنان با هدف تقویت این تیم برای حضور قدرتمندانه در بازی های داخل سالن آسیا در ترکمنستان بار دیگر به عنوان سرمربی انتخاب شد.

به گزارش هاناخبر ،

از فدراسیون فوتبال،کمیته بانوان فدراسیون با توجه به نزدیکی رقابت های داخل سالن آسیا پیشنهاد سپردن تیم ملی به این مربی بین المللی را مطرح کرد و امروز (17 تیرماه ) شهرزاد مظفر از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب شد.
همچنین براساس این تصمیم قرار است رز جدیدی، سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان نیز وی را به عنوان مربی در هدایت تیم ملی همراهی کند.
تیم ملی فوتسال زنان کشورمان در سال 2013 با هدایت مظفر توانست در بازی های داخل سالن کره جنوبی عنوان نایب قهرمانی زنان آسیا را از آن خود کند.
مدیران وقت فدراسیون فوتبال چندی پس از موفقیت تیم ملی در بازی های داخل سالن آسیا مظفر را برکنار کرده و هدایت تیم ملی را به شهناز یاری سپردند. و درحالی که هنوز یاری برنامه های خود را اجرایی نکرده بود وی نیز برکنار و فروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی حفاری اهواز را به جای وی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال زنان انتخاب کردند.
سلیمانی همراه با تیم ملی فوتسال زنان در سال 2015 توانست در رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا در مالزی با شکست یک بر صفر ژاپن یکی از قدرتمندترین تیم های آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند که البته همراهی و هدایت علی صانعی به عنوان مدیر فنی تیم در این موفقیت نباید نادیده گرفته شود.
حالا دوباره فدراسیون دست به تغییر دیگری در کادر فنی تیم ملی فوتسال زنان زده و یکبار دیگر از مربی کهنه کار و بین المللی فوتسال زنان برای هدایت این تیم دعوت کرده است.
تیم ملی فوتسال زنان ایران قرار است شهریور ماه سال جاری در بازی های داخل سالن آسیا به مصاف حریفان آسیایی برود.
کمتیه فنی فدراسیون فوتبال همچنین از زحمات فروزان سلیمانی و آمنه محمودی برای همکاری با تیم ملی قدردانی کرده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =