ثبت‌نام دوره عکاسی مجازی در مهاباد آغاز شد

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: ثبت نام دوره آموزش مبانی عکاسی به صورت مجازی با هدف ارتقای سواد بصری، هنری و یادگیری عمومی هنر عکاسی در این شهرستان آغاز شد.

رحیم بایزیدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: این دوره با حضور اساتید برجسته عکاسی این شهرستان برگزار و به شرکت کنندگان پس از پایان دوره گواهینامه معتبر بین المللی از سوی معاونت امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره به صورت مجازی و در بستر «گوگل میت» برگزار می‌شود، اضافه کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند تا ۱۵ مرداد با شماره ۰۴۴۴۲۲۲۳۷۶۵ دفتر انجمن سینمای جوانان مهاباد این شهرستان تماس گرفته و ثبت‌نام کنند.

رییس انجمن سینمای جوانان مهاباد گفت: برای این دوره شرایط سنی در نظر گرفته نشده و با توجه به اینکه کلاس ها به صورت مجازی است علاقه‌مندان از شهرهای مختلف امکان شرکت در این دوره آموزشی را دارند.

وی افزود: کلاس های مجازی این دوره مبانی عکاسی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هر هفته برگزار می شود و محدودیت خاصی از نظر تعداد شرکت کنندگان ندارد.

به گزارش هاناخبر، انجمن سینمای جوانان مهاباد یکی از انجمن‌های ۶۰ گانه سینمای جوانان در ایران است که از سال ۱۳۶۶ در این شهرستان راه‌اندازی شد و تاکنون به بیش از سه هزار هنرجو در رشته‌های مختلف فیلم‌سازی، تدوین، عکاسی و غیره آموزش دیده‌اند و هم‌اکنون دارای ۱۰۰ نفر عضو فعال است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =