مدیر مخابرات منطقه کردستان خبرداد:

توسعه خدمات شرکت ارتباطات سیار با ارائه سیم کارت های سازمانی

شناسهٔ خبر: 1976601F -
مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: شرکت ارتباطات سیاربا ارائه سیم کارت های سازمانی خدمات خود را توسعه می دهد.

به گزارش هاناخبر ،

به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت در جلسه آشنایی کارکنان سازمان ها و ادارات با سیم کارت سازمانی با اشاره به اینکه همراه اول به‌عنوان اولین اپراتور همراه و با گسترده ­ترین پوشش شبکه در ایران، خدماتی متنوع را به مشترکان ارائه می دهد، گفت: این شرکت آمادگی دارد با ارائه محصولی جدید با نام سیم کارت سازمانی، نیازهای ارتباطی درون سازمانی ادارات، سازمانها و شرکت‌ها را به ‌صورت متمرکز و یکپارچه تأمین نماید.

وی با اشاره به اینکه یکی از جدیدترین و کاربردی ترین محصولات خدمات همراه اول سیم کارت سازمانی است، افزود: این محصول با هدف پاسخگویی به نیازهای ارتقاء یافته مشتریان وتداوم خدمات همراه اول در سطح کشور به ویژه در استان ارائه می شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان، عرضه یک جای سیم کارت ها و عدم نیاز به فعال سازی سیم کارت، ارائه سیم کارت های سازمانی با نرخ های ترجیحی، امکان ارائه شماره های متوالی را از جمله مزایای سیم کارت سازمانی ذکر کرد.

حکمت ادامه داد: قابلیت ثبت مالکیت سیم کارت ها به نام سازمان، امکان ارائه صورتحساب تجمیعی برای سیم کارت های دایمی و امکان شارژگروهی برای سیم کارت های اعتباری از دیگر مزایای این سیم کارت است.

وی یادآور شد: در حال حاضر پیشرفته ترین تکنولوژی موبایل (۴G) در سطح استان به مشتریان ارائه می شود، که این امر بیانگر پیشرو بودن مخابرات منطقه در حوزه توسعه و ارتقای زیر ساخت های مخابراتی در سطح کشور است.

وی با اشاره به اینکه مخابرات منطقه کردستان، در لبه تکنولوژی مخابراتی دنیا قرار گرفته است، افزود: دستیابی به این جایگاه، جز با مساعدت مسولین شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار، مسولین استانی وهمراهی همکاران مخابراتی در استان میسر نبوده که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می کنم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 9 =