پایان نامه دانشجوی کُرد رتبه برتر جایزه جهانی تهران را کسب کرد

شناسهٔ خبر: 2090B427 -
پایان نامه ابراهیم دلایی میلان رتبه برتر نهمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری و سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) را کسب کرد.

به گزارش هاناخبر ، ابراهیم دلایی میلان از کردهای شهر پلدشت آذربایجان غربی و  دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه علم و صنعت ایران است.
وی با پایان نامه ای با موضوع ' تبیین فرآیند قانونی و اجرایی سلب و تامین حقوق مالکانه در طرح های نوسازی شهری" در نهمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری و سومین کنفرانس علمی مدیریت شهری (جایزه جهانی تهران) شرکت کرد.
وی موفق شد رتبه برتر این جشنواره وجایزه جهانی تهران را کسب کند.
به گزارش ایرنا، موضوع این پایان نامه دانشجویی ' تبیین فرآیند قانونی و اجرایی سلب و تامین حقوق مالکانه در طرح های نوسازی شهری (مورد پژوهی : پروژه بزرگراه امام علی در محله اتابک و مینابی)' است که راهنمایی آن را دکتر رضا خیرالدین (استادیار دانشکده معماری دانشگاه علم و صنعت ایران) با مشاوره علمی دکتر غلامرضا کامیار وکیل پایه یک دادگستری و مدرس دانشگاه بر عهده داشته است.
این پایان نامه روی تقابل 'حقوق مالکانه شهروندان' و 'منافع عمومی طرح های نوسازی شهری' بحث می کند، سپس امکان و نحوه همگرایی منافع خصوصی مالکان با اهداف عمومی طرح های شهرسازی را در بستر تعارضات و مقررات قانونی می سنجد تا الگوی مناسب تحقق حقوق شهروندان و حقوق عمومی شهر را در طرح نوسازی محلات اتابک و مینایی بزرگراه امام علی تهران تبیین کند.
بداعت تئوریک و متدولوژیک در طرح روشمند موضوع بین رشته ای پایان نامه از دیگر ویژه گی های این پژوهش بوده و 2 مقاله پژوهشی از آن منتشر شده است.
خروجی های کاربردی این پژوهش با اقبال و حمایت مالی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی وزارت مسکن و شهرسازی همراه بوده است.
نهمین جشنواره بین المللی برترین های پژوهش و نوآوری، اواخر پاییز امسال با هدف شناسایی، تبادل و ترویج روش‌های علمی و تجارب جهانی شهری، تقویت کاربست پژوهش‌های نظری و دستاوردهای علمی، تکریم پدید آورندگان آثار علمی و پژوهشی در ارتباط با حوزه مدیریت شهری و گسترش مشارکت‌های پژوهشی در ابعاد بین‌المللی برگزار شد.
این جشنواره در محورهای معماری، شهرسازی و بازآفرینی شهری، شهر اسلامی – ایرانی، برنامه‌ریزی اجتماعی و فرهنگ شهری، مدیریت شهری و هوشمندسازی، خدمات پایدار شهری، محیط زیست شهری، زیرساخت‌های عمرانی، مدیریت ایمنی و بحران شهری، مدیریت و توسعه منابع انسانی، مالی و اقتصاد شهری، شهر و سبک زندگی و حمل و نقل شهری تدارک یافته بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 2 =