مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان معرفی شد

شناسهٔ خبر: 20BC0A52 -
آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان برگزار و «سید البرز حسینی» به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

به گزارش هاناخبر ،

آیین تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان، روز پنج شنبه(18 خرداد) با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان استانی در سنندج برگزار شد.

در این آیین از خدمات «نعمت الله خواجه‌ای» تقدیر و «سید البرز حسینی» به عنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان معرفی شد.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در این مراسم طی سخنانی اظهار کرد: استان کردستان دارای ظرفیت‌های بی بدیلی در بخش کشاورزی، گردشگری و صنعت است که باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان بهره گیری شود.

البرز حسینی افزود: کار ما در حوزه حمل و نقل در انتها به یک سفر ایمن منتهی می‌شود که با شناخت طرفیت‌های استان در این راستا تلاش خواهیم کرد.

وی بیان کرد: انجام کارهای کارشناسی شده و علمی را در اولویت خود قرار خواهیم داد که در این زمینه نیازمند همکاری مراکز علمی و تصمیم گیر استان هستیم.

مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: پیگیر مطالبات به حق مردم استان خواهیم بود و در این زمینه از هیچکدام از خواسته‌های مردم کوتاه نخواهیم آمد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 1 =