شورای شهر سروآباد کردستان رسما منحل شد

شناسهٔ خبر: 22A6BD86 -
حاج حسن زارعی فرماندار شهرستان سروآباد اظهار داشت: شورای اسلامی شهر سروآباد به دلیل عمل نکردن به وظایف قانونی خود و حرکت برخلاف مصالح عمومی کشور و همچنین اعتراضات شهروندان و عدم برگزاری جلسات رسمی رسما منحل شد.

به گزارش هاناخبر ، وی افزود: در طول ماه‌های گذشته اعضای شورای اسلامی شهر سروآباد جلسات رسمی برگزار نکردند و در این مدت هم نتوانسته بودند شهردار انتخاب کنند و شهرداری به صورت سرپرستی اداره می‌شد و همین امر موجب اعتراضات شهروندان و عدم رضایت آنها از مدیریت شهری شده بود و شهروندان برای بیان اعتراضات و نارضایتی خود بار‌ها و بار‌ها به فرمانداری مراجعه کردند.

فرماندار سروآباد خاطرنشان کرد: موضوع تخلفات شورای اسلامی شهر سروآباد در هیئت رسیدگی به تخلفات شورا‌های شهر در استانداری کردستان مطرح و اعضای هیئت حل اختلاف استانداری رأی به انحلال شورای شهر دادند و برای اعلام نتیجه نهایی به هیأت مرکزی رسیدگی به تخلفات وزارت کشور ارسال نمودند.

وی ادامه داد: پس از ارسال این رأی به هیئت مرکزی رسیدگی به تخلفات در وزارت کشور، امروز این رأی مورد تأیید هیئت حل اختلاف مرکزی وزارت کشور قرار گرفت و رای قطعی انحلال به استانداری کردستان و فرمانداری شهرستان سروآباد اعلام شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =