موضعگیری نماینده خوی و چایپاره در برابر جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی

شناسهٔ خبر: 273AA1EE -
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که دولت ها و ملت های جهان یکی پس از دیگری به جبهه متحد علیه رژیم صهیونیستی می پیوندند، ضروری است سازمان ملل متحد به وظیفه قانونی خودش در قبال مردم فلسطین و رفح عمل کند.

به گزارش هاناخبر ، عادل نجف زاده در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست در رفح در محلی که به عنوان نقطه امن انتخاب شده بود نشان داد وقت آن رسیده که سازمان ملل و دولت های جهان اقدام عملی برای جلوگیری از جنایات ضدانسانی این رژیم قاتل انجام دهد.

وی ادامه داد: قتل و خونریزی و کشتار غیر نظامیان و کودک کشی جزو اقدامات و رفتارهای وحشیانه رژیم صهیونیستی است که جهانیان اکنون به تماشای آن نشسته اند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در سراسر جهان میتنگ ها ،راهپیمایی ها ،تظاهرات و اعتراضات علیه این اقدامات غیر انسانی صورت گرفته است و ضروری است سازمان ملل در قبال وحشی‌گری ها و اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی پاسخگو باشد.

این نماینده مجلس ادامه داد: مظلومیت مردم فلسطین و جنایات و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیستی چنان بر افکار و رفتارهای جهانیان تاثیر گذاشته که مردم دولت های حامی رژیم صهیونیستی در محکومیت این رژیم فاسد به خیابان آمده اند.

نجف زاده با بیان اینکه در ایام برگزاری سوگواری و ارتحال بنیان کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی ره هستیم، اظهار کرد:امام خمینی (ره) با شناختی که از رژیم غاصب صهیونیستی داشت نیم قرن پیش این رژیم را غده سرطانی عنوان کرد که باید توسط دولت ها و ملت های آزادی خواه حذف شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 3 =