فوتبالیست‌های جوان قزاق یک رقیب ارزشمند هستند؛ برای مسابقه فردا آماده‌ایم

شناسهٔ خبر: 301BFD2D -
سرمربی تیم فوتبال جوانان گفت: تیم قرقیزستان یک رقیب ارزشمند برای ما بوده و تیم جوانان ایران نیز از آمادگی خوبی برخوردار است.

به گزارش هاناخبر ،

«امیر حسین پیروانی» سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران که برای شرکت در رقابت‌های مقدماتی آسیا در چین عازم قرقیزستان شده در «بیشکک»، ضمن اعلام آمادگی برای این مسابقات گفت: تیم قرقیزستان یک رقیب ارزشمند برای ایران است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص میزان آمادگی بازیکنان قرقیزستان در این رقابت‌ها افزود: ما اولین بار است که به رقابت با حریف قرقیز دعوت شدیم و امیدواریم که سختی‌های سفر و مشکلاتی که در رابطه با امکانات موجود برای بازیکنان وجود دارد مانع کسب تجربه خوب در این رقابت‌ها نباشد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت: ما در این بازی ها علاوه بر آماده‌سازی برای مسابقات از تجارب تازه نیز استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: از زمان ورود به بیشکک با استقبال خوبی از طرف قرقیز روبرو بودیم و این باعث تقویت روحیه بازیکنان خواهد بود تا شرایط موجود را به خوبی سپری کنند.

پیروانی با اشاره به چگونگی آمادگی رقبای خود در این گروه افزود: تیم های فوتبال قرقیزستان و عمان بسیار قدرتی عمل می‌کنند و لازم به ذکر است که فوتبال در قرقیزستان در سال‌های اخیر بسیار پیشرفت کرده است.

وی افزود: امیدوارم سطح فوتبال در آسیای مرکزی هر روز بهتر و حتی به سطوح اروپایی برسد و تیم قرقیزستان این قابلیت را داراست.

پیروانی در پایان با ابراز امیدواری برای تیم میزبان قرقیزستان در این رقابت‌ها گفت: تیم جوانان ایران نیز از آمادگی خوبی برخوردار هستند.

بازی تیم جوانان ایران و قرقیزستان ساعت 19 فردا به وقت محلی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 4 =