تجمع اعتراضی اعضای مسکن مهر دگایران سنندج به وزیر راه و شهرسازی+تصاویر

شناسهٔ خبر: 317D8CF4 -
اعضای مسکن مهر 1728 واحدی دگایران امروز با در دست داشتن پلاکارد و بنرهای اعتراضی در جلو درب فرودگاه سنندج تجمع کردند و خواستار حل مشکلات خود از وزیر راه شدند.

به گزارش هاناخبر ،

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی امروز دوشنبه(9 مرداد) برای بازدید از چندین پروژه راهسازی و شرکت در شورای مسکن استان، به استان کردستان سفر کرده است.

متقاضیان مسکن مهرهای 1728 واحدی دگایران سنندج که تعدادی از آنها تحت پوشش ارگان‌هایی همچون کمیته امداد و بهزیستی بوده و افرادی معلول هستند، در فرودگاه سنندج با در دست داشتن بنرها و پلاکاردهایی تجمع کردند.

این افراد که خواسته مشخص آنها کاهش نرخ اقساط پرداختی و حذف سود مشارکت و تحویل واحد هاست، با در دست داشتن شعارهای (ما توان پرداخت قسط 553 هزار تومانی را نداریم)، (به تحمیل سود مشارکت بالا معترضیم) و ...؛ بیش از یک ساعت قبل از ورود وزیر راه به فرودگاه در این مکان تجمع کرده‌اند.

سیروان شکراللهی به نمایندگی از این اعضا، به خبرنگاران گفت: ما متقاضیان مسکن مهر 1728 واحدی دگران هستیم که قرار بوده در سال 91 واحدهایمان تحویل داده شوند.

وی افزود: چند بلوک از این واحدها افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند که توان پرداخت اقساط 553 هزار تومانی را ندارند و پس از چند سال انتظار مسکن‌هایی به آنها تحویل داده شده که بدون آسانسور، آب، برق و گاز و بدون محوطه سازی هستند.

وی عنوان کرد: برای تحویل این مسکن‌ها قرار بود وام‌های 25 میلیون تومانی پرداخت شود که بدون رضایت اعضا و صاحبان مسکن‌ها، به 38 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

شکراللهی ادامه داد: در حالی که قرار بود این مسکن‌ها در سال 91 تحویل داده شوند، به دلیل تاخیر در تحویل، سهم آورده‌های شخصی نیز 70 درصد افزایش پیدا کرده است و اگر سال 91 مسکن‌ها تحویل داده می‌شد، سود مشارکت شامل ما نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این برای بیمه، وام یک میلیون تومان بدون رضایت اعضاء افزوده شده که ماهانه 50 هزار تومان بابت آن باید پرداخت کنیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =