رئیس ستاد انتخابات:

ستادها و طرفداران نامزدها در تبلیغات رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز را داشته باشند

شناسهٔ خبر: 328DB3CA -
در آستانه‌ی برگزاری دورِ دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشست فرمانداران استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار و آخرین وضعیت آمادگی برگزاری انتخابات بررسی شد.

به گزارش هاناخبر ،

بهنام نظری در این نشست با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: باید تلاش کنیم دفتر خدمات دولت سیزدهم را با این انتخابات با افتخار ببندیم و امیدواریم هر کسی توسط مردم انتخاب شد این مسیر خدمتگزاری را ادامه دهد.

 

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی اضافه کرد: انتخابات به مرحله‌ی حساسی رسیده است اما در مسیری که برای اجرا ترسیم شده است، خط قرمز سلامت انتخابات است و هر نامی از صندوق‌ها خارج شد قطعاً پیروز نهایی انتخابات مردم هستند.

 

وی با بیان اینکه هر دو نامزد از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند و قابل احترام هستند، گفت: انتظار داریم ستادها و طرفداران نامزدها در تبلیغات رعایت قانون، اخلاق و خطوط قرمز را داشته باشند.

 

رئیس ستاد انتخابات استان خاطرنشان کرد: برخی در جامعه به دنبال شکل‌گیری دو قطبی‌های کاذب هستند که باید از ایجاد چنین فضایی پرهیز شود.

 

نظری بر لزوم آمادگی و تمهید همه‌جانبه فرمانداران برای دورِ دوم انتخابات، افزود: استان مرکزی در انتخابات مجلس و انتخابات دورِ اول بهترین عملکرد را داشته و این نشان می‌دهد کار با تعهد و التزام انجام شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =