جلوگیری از وقوع فاجعه ای عظیم در دیار موکریان با هوشیاری پلیس

جزئیات انهدام بزرگترین کارگاه شیشه سازی در بوکان

شناسهٔ خبر: 33802609 -
فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف 143 کیلو گرم شیشه و پیش ساز آن در شهرستان بوکان خبرداد./این کارگاه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان بوکان در قسمتی از برهوت ساخته شده بود طی فرایندی بسیار پیچیده شناسایی شده و منهدم شد.

به گزارش هاناخبر ،سردار ناصراصلانی در گفت وگو با خبرنگار پایگاه پلیس گفت:  در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان بوکان ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس در نهایت محل فعالیت متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت .

سردار اصلانی افزود: در بازرسی از محل ، 5 کیلو گرم شیشه مایع ، 120 کیلو گرم اسید استون ، 6 کیلو گرم پودر آفدرین ، 12 کیلو گرم هیدروکلرید سریم کشف شد .

وی تصریح کرد:در این راستا دو نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند .

به گزارش هاناخبر، این کارگاه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان بوکان در قسمتی از برهوت شهرستان که شاید در چند سال کسی از آن گذر نمی کند ساخته شده بود که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی منطقه انتظامی بوکان در طی فرایندی بسیار پیچیده شناسایی شده و منهدم شد.

طبق گزارشات اگر این مقدار از مواد مخدر صنعتی شیشه وارد بوکان می شد،موجب وقوع فاجعه ای بزرگ در دیار موکریان می گردید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =