2 بانده کردن مسیر ورودی امامزاده سید اکبر (ع) آغاز شد

شناسهٔ خبر: 35273A16 -
فرماندار دهلران از آغاز عملیات اجرایی 2 بانده کردن مسیر ورودی امامزاده سید اکبر (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

سید حسینعلی موسوی روز چهارشنبه در بازدید از این مسیر 2 کیلومتری به خبرنگاران گفت: تعریض و مرمت این مسیر از مطالبات مردم شهرستان بود که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: با توجه به وجود گلزار شهدا، قبور مردم و از طرفی وجود امامزاده سید اکبر (ع) و تردد مردم به این مکان لذا با توجه به کم عرض بودن مسیر ورودی این کار در دستور قرار گرفت.
فرماندار دهلران از اعتبار هشت میلیارد ریالی این طرح خبر داد و یادآور شد: با پیگیری های انجام شده همچنین 500 تن قیر یارانه ای نیز برای این مسیر در نظر گرفته شده است تا با تکمیل عملیات اجرایی شاهد تسهیل در عبور و مردم به این امامزاده باشیم.
امام جمعه دهلران نیز اضافه کرد: ساماندهی ورودی امامزاده سید اکبر (ع) به دلیل اهمیت وجود گلزار شهدا و قبور مردم و اینکه مطالبه عمومی مردم بود امروز در دستور کار مسئولان قرار گرفته است.
حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: به همت فرماندار و سایر مسئولان و با اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان این مهم در حال اجراست که باید بخاطر این اقدام مهم از فرماندار و مسئولان تقدیر کرد و امیدواریم شاهد اجرای دیگر مطالبات مردم نیز باشیم.
وی با اشاره به حجم تردد وسایط نقلیه در این مسیر گفت: این جاده به دلیل کم عرض بودن برای تردد مشکل داشت که کار 2 بانده کردن آن در دستور کار قرار گرفته و بزودی با اتمام کار اجرایی شاهد تسهیل در تردد مردم در این مسیر خواهیم بود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =