خبرهای مهم از دنیای ورزش در کردستان

شناسهٔ خبر: 3769B61E -
سرویس کردستان-رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور با انجام سه بازی در سنندج به پایان رسید و در این مسابقات تیم هیأت کردستان با 2 شکست از صعود به مرحله بازماند.

به گزارش هاناخبر ،

مرحله سوم رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور با انجام سه بازی شامگاه روز جمعه 2 تیرماه در سنندج به پایان رسید.
این رقابت ها در 4 گروه 3 تیمی به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد و از هرگروه 2 تیم به مرحله بعد رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور راه خواهند یافت.
در گروه "ب" این مسابقات تیم های مهرام تهران، پتروشیمی بندر امام(ره) و هیأت بسکتبال کردستان به مدت 3 به صورت دوره ایی در سنندج با هم به رقابت پرداختند.
در پایان تیم هیأت کردستان در دو بازی برابر مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام به ترتیب با نتایج 66 بر 40 و 70 بر 56 مغلوب حریفان خود شد و از صعود به مرحله بعد بازماند.
براساس این گزارش، مهرام تهران و پتروشیمی بندر امام به عنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان باشگاه های کشور صعود کردند.
این رقابت ها طی روزهای 31 خردادماه تا 2 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی شهر سنندج برگزار شد و نماینده کردستان به سرپرستی میلاد قریشی و مربیگری امید ولیدی پاک در مسابقات حضور یافت.
 
قایقرانان مریوانی در اردوی تیم ملی روئینگ مردان کشور حضور یافتند

 

 
کژوان سلیمی و شیرزاد قادری ۲ قایقران مریوانی با دعوت کادر فنی، از روز چهارشنبه 31 خردادماه در اردوی تیم ملی روئینگ جوانان و بزرگسالان کشور در استان آذربایجان غربی حضور یافتند.
تیم ملی روئینگ مردان کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان از روز چهارشنبه 31 خردادماه در سد حسنلو نقده استان آذربایجان غربی آغاز شد.
در این اردو ۶ قایقران تا روز 21 تیرماه تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربی تیم ملی و کادر فنی فدراسیون انجام خواهند داد.
در بخش جوانان شیرزاد قادری از کردستان میلاد اله وردیان و رضا قهرمانی از آذربایجان غربی و در رده سنی بزرگسالان: کژوان سلیمی از کردستان، یاسر جوهری از آذربایجان غربی و پیام مطاعی از کرمانشاه پاروزنان حاضر در این مرحله از اردو هستند.
کژوان سلیمی و شیرزاد قادری 2 قایقران مریوانی در آبان ماه سال گذشته به رقابت های روئینگ جوانان آسیا در کشور تایلند اعزام شدند که کژوان سلیمی توانست نشان نقره بخش چهار نفره را از آن خود کند.
گفتنی است، طاهر کبوتری به عنوان مربی هدایت ملی پوشان را در این مرحله از اردو بر عهده دارد.
 
وزنه بردار کامیارانی به چهارمین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین دعوت شد
 
معین احمدی وزنه بردار جوان کامیارانی از روز پنج شنبه 8 تیرماه به چهارمین اردوی تیم ملی جانبازان و معلولین جوانان کشور در رامسر جهت حضور در مسابقات جهانی مکزیک فراخوانده شد.
وزنه برداران تیم ملی جانبازان و معلولین برای شرکت در چهارمین مرحله اردوهای آمادگی مسابقات جهانی مکزیک، فراخوانده شدند.
ملی پوشان دعوت شده تمرینات خود را از روز پنج شنبه 8 تیرماه در محل کمپ تیم های ملی جانبازان و معلولین آغاز کرده اند.
معین احمدی وزنه بردار عنوان دار کامیارانی نیز در رده سنی جوانان با نظر کادر فنی فدراسیون در این مرحله از اردو حضور دارد و تحت نظر مربیان تیم ملی به تمرینات آمادگی می پردازد.
چهارمین اردوی تیم ملی وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور تا 22 تیرماه در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون با حضور ملی پوشان برگزار می شود.
علی اصغر رواسی به عنوان سرمربی تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارد و علی فخرآور، محمود حسنی و جواد رازی به عنوان مربیان تیم ملی وی را همراهی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 7 =