مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

سختکوشی نجاتگران هلال احمر پیرانشهر برای یافتن فرد مفقودی در ارتفاعات یکی از روستاهای پیرانشهر قابل تقدیر است

شناسهٔ خبر: 3872CE2A -
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: تلاش نجاتگران هلال احمر برای یافتن فرد مصدوم در ارتفاعات روستای بیکوس پیرانشهر و انتقال آن به مراکز درمانی قابل تقدیر است.

حمید محبوبی در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه، در پی اعلام خبر مفقود شدن فردی میانسال در ارتفاعات یکی از روستاهای پیرانشهر ماموران هلال احمر پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ادامه داد: در پی سقوط یک نفر در ارتفاعات یکی از روستاهای بخش مرکزی پیرانشهر مأموران نیروهای پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پس از ۴ ساعت کوهپیمایی موفق شدند فرد مصدوم را پیدا و وی را به پایین روستا آورده و از آنجا نیز بوسیله ی آمبولانس به بیمارستان منتقل گردید.

محبوبی اضافه کرد: پس از ۴ساعت جستجو و صعود در ارتفاعات سخت گذر، با دسترسی به مصدوم مفقودی و اقدامات پیش بیمارستانی و کمک های اولیه، وی به صورت ایمن به پایین ارتفاعات و به مرکز درمانی انتقال یافت که واقعاً تلاش نجاتگران هلال احمر برای یافتن فرد مصدوم و انتقال آن به مراکز درمانی قابل تقدیر است.

لازم به ذکر است ،مصدوم مردی ۴۳ بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده بود.

متأسفانه با شروع فصل جمع آوری گیاهان خوراکی کوهی این چندمین مورد از حوادث مشابه هست که در مناطق کوهستانی پیبرانشهر اتفاق افتاده است که می طلبد مردمی که به هر بهانه ای به مناطق سخت و صعب العبور مراجعه می کنند حتماً نسبت به رعایت موارد و نکات ایمنی عنایت و توجه بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 5 =