انسداد نوار مرزی موجب کنترل قاچاق کالا و ارز می شود/ بیکاری از عوامل رشد قاچاق در کردستان است

شناسهٔ خبر: 39C10204 -
سرویس کردستان کردستان-فرمانده انتظامی استان کردستان در جلسه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: انسداد در نوار مرزی موجب کنترل قاچاق کالا و ارز می شود.

به گزارش هاناخبر ،

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «مسعود خرم نیا» در دومین جلسه قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی دقیق و تقویت توان رزمی نیروها در نوار مرزی می توان در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز پیشرفت های چشمگیری داشت.
سردار خرم نیا افزود: با توجه به تلاش ها و شگردهای باندهای قاچاق در محورهای مرزی می بایست با تجهیز کردن، به روز بودن و تاسیس ایستگاه های جدید برسر راه آن ها، راه های نفوذ را در نطفه خفه کرده و عرصه را برای وارد نمودن کالاهای قاچاق تنگ تر کنیم.
وی به جلسات تعاملی بین هنگ های مرزی با انتظامی شهرستان ها بصورت ماهانه پرداخت و اشاره کرد: با انجام این جلسات، هم افزایی و تبادل افکار، برخی خلاء ها احصاء شده و در مورد آن ها چاره اندیشی صورت می گیرد و تا حد توان مشکلات به پایین آورده می شود.
این مقام ارشد انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود به جاذبه های مرزی گریزی زده و تصریح نمود: با توجه به جاذبه های موجود در نوار مرزی و وجود بیکاری در آنجا بیشتر افراد به سمت قاچاق سوق پیدا می کنندکه این نیز با برنامه ریزی کلان و صحیح قابل کنترل است.
فرمانده انتظامی استان کردستان در خاتمه تنگ نمودن عرصه و انسداد نوار مرزی را برای کنترل قاچاق کالا و ارز موثر عنوان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 9 =