وظیفه دولتمردان پاسخ به اعتماد و رای 73 درصدی مردم کردستان است

شناسهٔ خبر: 41E2D29C -
مدیر کل صنعت و معدن و تجارت کردستان گفت: وظیفه دولتمردان پاسخ به اعتماد و رای 73 درصدی مردم کردستان است و این پاسخ باید برای توسعه کردستان و شهرستان قروه در جهت رفع مشکلات مردم ، خدمت صادقانه و تلاش شبانه روزی به مردم باشد.

به گزارشهاناخبر ،

محمد دره وزمی روز سه شنبه در مراسم جشن پیروزی دولت روحانی در سالن ورزشی تختی قروه افزود: اگر مسئولان دولتی حماسه 29 اردیهشت ماه و رای 73 درصدی رای مردم کردستان به دولت روحانی را فراموش کنند در حق مردم خیانت کرده اند.
به گفته وی امروز آمده ایم تا حضور و تبلور اراده مردم را جشن بگیری و شادمانی کنیم که پیروز واقعی این انتخابات مردم هستند.
دره وزمی ادامه داد: همان اراده ایی که سال 57، دوم خرداد و حماسه سوم خرداد را رقم زد این بار همان اراده در 29 اردیبهشت ماه سال 96 حماسه دیگری آفرید.
وی افزود: مردم در انتخابات نشان دادند به وعده های پوپولیستی، شعارهای کاذب، یارانه و پول جواب منفی دادند و در 29 اردیبهشت ماه در کل کشور ایران به ویژه در کردستان با رای 73 درصد به روحانی رای دادند.
وی با اشاره به اینکه خواستگاه مردم کردستان اصلاح طلبی است، اظهار کرد: مردم ایران ثابت کردند طرفدار عقلانیت، صلح، آشتی، اصلاحات و اصلاح طلبی هستند.
دره وزمی با بیان اینکه با مرور در قبل از انتخابات باید از حضور و اراده مردم درس عبرت گرفت افزود: مردم را نمی توان با زور، و راه و روش های نادرست برای رای دادن به کاندید مورد نظر تشویق کرد بلکه باید با مردم صادق و درست رفتار کرد تا مردم خودشان در انتخابات مسیر خود را انتخابات کنند.
وی ادامه داد: بعد از انتخابات باید دست در دست هم برای آبادانی کشور و کردستان قدم برداریم مردم ایران که در انتخابات پای صندوق های رای آمدند و عرصه را خالی نکردند باید مطالبات خود را پیگیری کنند و از مسئولین دولت بخواهند بیشتر از گذشته خدمت کنند چرا که الان وظیفه دولتمردان است پیگیر مطالبات مردم باشد.
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان خطاب به رقبای انتخابات ضمن تشکر از حضور آن ها در عرصه انتخابات گفت: بداخلاقی های رقبا را فراموش می کنیم و از آن ها می خواهیم دیگر تخریب نکنند چرا که انتخابات تمام شده و همه را برای کار و تلاش برای توسعه استان کردستان دعوت می کنیم.
وی با تاکید بر اینکه مردم اثبات کردند که آگاه و هوشیار هستند گفت: آنها نشان دادند که تخریب و بداخلاقی هایی که علیه دولت و دولتمردان انجام شد، نمی تواند بر رای آنها تاثیر بگذارد و باید به رای مردم احترام گذاشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =