توزیع 250 سبد غذائی بین مادران باردار نیازمند در مراغه

شناسهٔ خبر: 42026DD4 -
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از توزیع 250 سبد غذائی در بین مادران باردار نیازمند در این شهرستان در طول ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،

احمد مجتهدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این طرح در راستای تامین امنیت غذائی مادران باردار نیازمند در خانواده های محروم و اقشار آسیب پذیر این شهرستان از سوی خانه های بهشداشت روستایی و مراکز جامع سلامت شهری اجرا می شود.
وی ادامه داد: این برنامه با همکاری مشترک بنیاد علوی و گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی از سال 1390 در این شهرستان اجرا می شود.
وی اضافه کرد: بر اساس این برنامه، هر 2 ماه یکبار از جمله در ماه مبارک رمضان، اقلام غذایی تامین کننده نیازهای غذایی دوران بارداری بین واجدان شرایط در مناطق مختلف توزیع می شود.
وی گفت: این سبدغذایی شامل اقلام غذایی از جمله برنج، مرغ ، پنیر، ماکارونی، روغن مایع، تن ماهی، سویا، عدس، لوبیا، نخود، لپه، بلغورجو، خرما، حلوا ارده و عسل بوده که در بین مادارن باردار نیازمند این شهرستان توزیع می شود.
 هم اکنون 14 مرکز بهداشت شهری در قالب مراکز جامع سلامت و 71 خانه بهداشت روستایی در شهرستان مراغه خدمات بهداشتی برای ساکنان مناطق شهری و روستایی ارائه می دهند.
شهرستان مراغه با حدود 250 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =