حضور راننده ۷۸ ساله در کلاس آزاد؛

مسابقه سرعت جام «خادم ایران» با حضور معاون وزیر ورزش برگزار شد

شناسهٔ خبر: 425BF75E -
نخستین دوره مسابقات سرعت جام «خادم ایران» با حضور معاون وزیر ورزش و استقبال خوب ورزشکاران و تماشاگران برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مرحله اول مسابقات اتومبیلرانی ریس جام خادم ایران، یادبود شهید خدمت سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان روز جمعه یازدهم خردادماه در پیست اتومبیلرانی آزادی تهران برگزار شد.

این مسابقات که با استقبال زیاد جوانان و تماشاگران و با حضور علاقه مندان، جمعی از پیشکسوتان همراه بود، ورزشکارانی از سراسر کشور در ۹ کلاس به رقابت پرداختند.

سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با قدردانی از حرکت فرهنگی و ارزشی فدراسیون برای نامگذاری رقابت به عنوان رئیس جمهور شهید، آیت رئیسی گفت: برنامه ها و مسابقات فدراسیون متنوع و با استقبال جوانان است و از آقای ناظمی و مجموعه تیم مدیریتی و پیشکسوتان و مربیان تشکر می کنم و خوشبختانه با کار و تلاش این گروه رشته اتومبیلرانی و موتورسواری احیا شده و امیدوارم همچنان روند خوب برگزاری مسابقات و رویدادهای آموزشی ادامه داشته باشد.

اسبقیان همچنین امروز از بخش های مختلف یرگزاری مسابقه از جمله اتاق کنترل مسابقات بازدید کرد و جوایز نفرات برتر در کلاس توربو این مسابقات را نیز اهدا کرد

در مسابقه امروز توسط رئیس فدراسیون از خانواده شهید غلام عباس رمضانی مقدم تجلیل شد و این خانواده کاپ نفرات برتر کلاس ۲۰۶ TU۵ را نیز اهدا کردند.

از جمله اتفاق جالب توجه در این مسابقه حضور جواد مهدیه پیشکسوت و قهرمان اتومبیلرانی بود که از دهه چهل شمسی در مسابقات حضور داشتند و امروز با ۷۸ سال سن در کلاس آزاد با خودروی BMW شرکت کردند. توسط فدراسیون و کمیته ریس از این پیشکسوت تقدیر به عمل آمد.

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 9 =