رئیس حوزه هنری کرمانشاه:

استقبال تماشاگران کرمانشاهی از جشنواره فجر

شناسهٔ خبر: 42F5F631 -
رئیس حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به اکران ۲۰ فیلم در جشنواره فجر امسال از استقبال تماشاگران کرمانشاهی از جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، افشین آزادی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر در استان کرمانشاه که در پردیس سینما آزادی کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان و عوامل فیلم اتاقک گلی برگزار شد، اظهار کرد: در جشنواره فیلم فجر امسال ۲۰ فیلم در سه سینمای آزادی، بیستون و فرهنگ به نمایش درآمد.

وی با اشاره به استقبال خوب تماشاگران از جشنواره امسال، افزود تحریم جشنواره امسال با حضور پرشور تماشاگران شکست خورد. رئیس حوزه هنری کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره فجر بزرگترین رویداد هنری کشور است که همانند امروز استقبال تماشاگران را به دنبال داشت.

آزادی با بیان اینکه سینما مورد اقبال مردم است، خاطر نشان کرد: کرمانشاه دارای تعداد صندلی و سالن سینمایی کمتری نسبت به سایر استان‌ها است اما در جشنواره فیلم فجر دارای تماشاچی خوبی بودیم.

وی بیان اینکه ۲۵ درصد سوژه و موضوع فیلم‌های فجر امسال به نوعی با کرمانشاه در ارتباط بود، گفت: این فیلم‌ها شامل شماره ۱۰، غریب، اتاقک گلی، سرهنگ ثریا بود.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه با بیان اینکه یکی از شاخصه‌های مهم فرهنگی برخورداری از سالن سینما است، عنوان کرد: هم اکنون سه سالن در کرمانشاه داریم. وی ادامه داد: آمادگی داریم سالن‌های ادارات را که شرایط لازم را دارند برای اکران آماده کنیم و از استاندار کرمانشاه درخواست داریم اعتبارات این حوزه را که در سفر معاون وزیر ارشاد مصوب تسهیل شود.

آزادی بیان کرد: تفاهم نامه با بخش خصوصی برای احیای سینما پیروزی منعقد شده و تقاضا داریم استاندار کرمانشاه فرایند این مسیر را در کمیسیون ماده پنج تسهیل کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 3 =