معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

مردم‌ قدر شناس در تشییع شهدای خدمت؛ صحنه بی‌نظیر خلق کردند

شناسهٔ خبر: 43F2E253 -
قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تشییع و بدرقه میلیونی از شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و همراهان وی در کشور گویای علاقه‌ و محبت مردم نسبت به خادمان و کارگزاران صدیق نظام جمهوری بود و در این راستا صحنه بی‌نظیر رقم خورد

به گزارش هاناخبر ،سید محمد هاشمی عصر امروز پنجشنبه در آیین یادمان شهدای خدمت؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان که در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد افزود: در پی حادثه تلخ شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش؛ مردم با حضور در تشییع پیکر شهدای خدمت؛ ارادت خود را نسبت به کارگزاران دینی خود نشان دادند.

 

وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی در کنار روحیات انقلابی‌گری؛ مردمی بودن و متواضع بودن یک صفت مشترکی مبتنی بر عقلانیت انقلابی داشت ‌.

 

قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهید والا مقام رئیسی با وجود اینکه در بالاترین سطح مدیریت اجرایی کشور قرار داشت خود را سرباز مقام معظم رهبری می‌دانست و همواره گوش به فرمان معظم الله بود.

 

هاشمی خاطرنشان کرد: حال و احوال مرحوم شهید آیت الله رئیسی واقعا نمونه و تک بود و نسبتی که شهید خدمت با ولی‌فقیه برقرار کرده بود نسبت پدر فرزندی بود، ایشان سرلشکر و مدیر اداره اجتماعی کشور بود اما خود را سرباز حضرت آقا اعلام کرده بود و این امر را مسیری برای رسیدن به اهداف اسلامی می‌دانست.

 

هاشمی اظهار کرد شهید رئیسی از روحیه برخوردار بود که با تمام طیف‌ها و گرایش‌های سیاسی ارتباط حسنه داشت.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 9 =