فرمانده انتظامی: 11 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند

شناسهٔ خبر: 46412028 -
فرمانده انتظامی بوکان گفت: در طول هفته جاری 11 معتاد متجاهر در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند و از این افراد مقدار 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش هاناخبر ،

سرهنگ مجید محبعلی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی و پاک سازی مناطق آلوده شهر از وجود معتادان متجاهر این 11 معتاد دستگیر شدند.
وی همچنین ادامه داد: در طول سه ماه نخست امسال تعداد 570 معتاد متجاهر در بوکان دستگیر شدند که با تشکیل پرونده قضایی به کمپ های ماده 15و 16 اعزام شده اند.
فرمانده انتظامی بوکان همچنین از دستگیری 29 نفر قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: امسال تاکنون 26 نفر توزیع کننده نیز توسط پلیس مبارزه با محواد مخدر در شهرستان بوکان دستگیر شدند که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شده اند.
سرهنگ محبعلی از مردم خواست که برای مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ سربازان خود را یاری کنند.
وی همچنین از وقوع تصادف در مسیر پل امیرآباد به شهر بوکان خبر داد و گفت: این حادثه در روزهای گذشته با برخورد خودرو تویوتا سه اف و یک دستگاه موتور سیکلت به وقوع پیوست که دراین حادثه 2نفر از راکبین موتور سیکلت مجروح شدند.
وی ادامه داد: مجروحان به وسیله نیروهای امدای 115به بیمارستان شهید قلی پور بوکان منتقل شدند.
سرهنگ محبعلی افزود: یکی از راکبان موتور سوار هم به دلیل شدت جراحات و شکستگی از ناحیه سر به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد منتقل شد که به علت شدت جراحات در بیمارستان مهاباد جان خود را از دست داد.
وی گفت: فرد دیگر مجروح شده در بیمارستان شهید قلی پور بوکان بستری و تحت مداوا قرار دارد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان اظهار کرد: راکبان موتور سیکلت به دلیل نداشتن امنیت کافی همیشه در معرض آسیب جدی قرار دارند لذا موتور سواران باید همیشه و در همه حال از کلاه ایمنی مناسب استفاده کنند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =